ریپورتاژ آگهی
جذاب ترین كافی شاپ های مشهد

جذاب ترین كافی شاپ های مشهد

سالانه افراد بسیاری مشهد را برای سفرهای زیارتی و سیاحتی خود انتخاب می‌كنند. در این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند باغ وكیل آباد، كلات نادری، هفت حوض، طرقبه و… وجود دارد
  • 1400/12/19
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : جذاب ترین كافی شاپ های مشهد

سالانه افراد بسیاری مشهد را برای سفرهای زیارتی و سیاحتی خود انتخاب می‌كنند. در این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند باغ وكیل آباد، كلات نادری، هفت حوض، طرقبه و… وجود دارد. همچنین برخی افراد نیز برای زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌كنند. اگر شما هم جز كسانی هستید كه قصد شركت در تور مشهد را دارند، درادامه با ما همراه باشید تا با دو مورد از بهترین كافی‌شاپ‌های این شهر و روشی برای رزرو تور مشهد هوایی آشنا شوید.

 

جذاب ترین كافی شاپ های مشهد-HY8Co2RHML

كافی‌شاپ‌های مشهد

در مشهد نیز مانند بقیه شهرها كافه‌های زیاد و متنوعی تاسیس شده‌اند كه هركدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و خدمات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌كنند. اگر در تور مشهد شركت می‌كنید و قصد رفتن به محیطی دنج برای سرو میان‌وعده را دارید، درادامه با ما همراه باشید تا با جذاب‌ترین كافی‌شاپ‌های مشهد آشنا شوید.

كافی‌شاپ كیوسك مشهد

اگر از كسانی‌كه اهل كافه‌گردی هستند، درباره بهترین كافی‌شاپ‌های مشهد سوال بپرسید، به‌طورحتم كیوسك یكی از اولین گزینه‌هایی است كه معرفی می‌كنند. این كافی‌شاپ سال ۱۳۸۴ توسط آقای غیاثی در خیابان سجاد تاسیس شد كه یكی از خیابان‌های مرفه‌نشین مشهد محسوب می‌شود. تفاوت كافه رستوران و كافی‌شاپ این است كه در این نوع كافه‌ها علاوه‌بر منوی كافی‌شاپ امكان سفارش غذاهای رستوران نیز وجود دارد و كافه كیوسك نیز از این دسته كافه‌ها به‌شمار می‌رود. برای تزئین محیط این كافه از تعداد زیادی گلدان، گلیم تزئینی، بقشاب طرح‌دار و… استفاده شده كه حس خوبی را به شما منتقل می‌كند. اگر در تور مشهد از تهران شركت كرده‌اید، حتما به این مكان سری بزنید تا برای چند ساعت از هیاهو و شلوغی فاصله بگیرید. برای نمای بیرونی كافه كیوسك از پنجره‌های قدیمی، سایبان و تعدادی گل پیچك استفاده شده كه چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌كند. هیچ بخشی از این كافه رستوران را نمی‌توان یافت كه خالی و بدون وسایل تزئینی باشد و استفاده درست از این وسایل در دكور توانسته حس خوبی به مهمانان منتقل كند. روی دیوارهای داخلی كافه لامپ‌های نئون كار شده است كه باعث دلنشین‌تر شدن فضای كافه می‌شود.
كسانی‌كه تجربه سرو خوراكی در كافه كیوسك را داشته‌اند، از خدمات و خوراكی‌های آن راضی بودند. كیك بستنی، وافل، چیكن ساندویچ میكس، كیك دارچین، املت ساییج، خوراك زبان و كرپ رست بیف پرطرفدارترین خوراكی‌های كیوسك محسوب می‌شوند. این كافه منو فصلی دارد؛ یعنی نسبت به تغییر دمای هوا منوی آن تغییر می‌كند و این‌گونه با مراجعه به كافه كیوسك در فصل پاییز و زمستان خوراكی‌های گرم و فصول گرم سال خوراكی‌های خنك میل می‌كنید. اگر برای خوردن صبحانه به این كافه می‌روید، بد نیست بدانید كه كافه كیوسك شما را به میل كردن یك دونات و چای داغ مهمان می‌كند. برای رسیدن به كافه كیوسك باید به بلوار سجاد، خیابان حامد ۱۲ جنوبی، بین عمید و فرزان بروید. این كافه همه روزه از ساعت هشت الی ۱۲ درحال ارائه خدمات به مشتریان است.

جذاب ترین كافی شاپ های مشهد-bjg9VpXf6b

كافه كتاب مشهد

اگر هنگام شركت در تور مشهد دنبال فضایی دنج برای مطالعه هستید، پیشنهاد ما به شما كافه كتاب است. در محوطه این كافه باغچه‌ای كوچك وجود دارد و اطراف آن چند صندلی قرار گرفته است. هر شخصی هنگام دیدن این صحنه دلش می‌خواهد كه ساعاتی را در این فضا سپری كرده و میان‌وعده مورد علاقه خود را میل كند. این كافه محیطی دنج و ساكت دارد و علاوه‌براین فضای بیرونی كافه‌ كتاب به‌دلیل وجود صندلی‌های تاشو هوای آزاد و گل‌های داوودی و شمعدانی محیط عالی برای مطالعه یا گپ‌وگفت عاشقانه محسوب می‌شود.
بد نیست بدانید كه در این محیط امكان سیگار كشیدن وجود ندارد. در این كافه قفسه‌هایی پر از كتاب تعبیه شده است و علاقه‌مندان به مطالعه می‌توانند كتاب موردنظر را همراه با نوشیدن قهوه بخوانند و از فضای دلنشین كافه لذت ببرند. اگر با خودروی شخصی قصد بازدید از كافه كتاب را داشتید، نگران پیدا كردن جای پارك نباشید؛ زیرا نزدیكی این كافه كوچه‌هایی عریض وجود دارد كه می‌توانید با خیال راحت خودروهای خود را در آن پارك كنید. برای رسیدن به كافه كتاب با اتوبوس، بهتر است سوار اتوبوس‌های خط ۹۴ شده و در محدوده میدان لاله پیاده شوید و به خیابان هفت تیر ۱۹ بروید. این كافه همه روزه از ساعت هشت الی ۲۳ درحال پذیرایی از مهمانان است. استفاده از میزهای كافه كتاب شامل محدودیت زمانی نمی‌شود و شما می‌توانید چندین ساعت در این كافه بمانید؛ اما در روزهایی كه كافه شلوغ است باید پس از گذشت دو ساعت میز را برای استفاده دیگران آزاد كنید.

روشی برای رزرو تور مشهد هوایی

هواپیما به‌دلیل امنیت و سرعت زیاد بهترین وسیله نقلیه برای سفر محسوب می‌شود و به‌همین خاطر افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌كنند. یكی از روش‌هایی كه می‌توانید با استفاده از آن تور هوایی رزرو كنید، مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. طی چند سال گذشته شركت‌های زیادی به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری تاسیس شده‌اند كه علی بابا را می‌توان یكی از آن‌ها دانست. این شركت از سال ۱۳۹۳ تاكنون درحال ارائه خدمات غیرحضوری گردشگری به مسافران است و با مراجعه به آن می‌توانید هتل، تور و بلیط موردنظر خود را رزرو كنید.
ما در این مطلب دو مورد از جذاب‌ترین كافی‌شاپ‌ها و روشی برای رزرو تور مشهد هوایی را معرفی كردیم. اگر تجربه بازدید از كافه كتاب یا كافه كیوسك و شركت در تور مشهد از تهران را دارید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما به‌اشتراك بگذارید.