ریپورتاژ آگهی
هننی دونات مشهد

هننی دونات مشهد

هننی دونات مشهد اولیــن شعبــه خود را در اواخـــــر سال ۱۳۹۵ راه انــدازی كرد ورتاكنون موفق به واگذاری چندین شعبه در شهرهای مختلف ایران شده است.
  • 1400/12/18
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد ،بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه ۴۳

هننی دونات مشهد اولیــن شعبــه خود را در اواخـــــر سال ۱۳۹۵ راه انــدازی كرد ورتاكنون موفق به واگذاری چندین شعبه در شهرهای مختلف ایران شده است. كلیه مواد اولیه تولیدی در این شركت دارای مجوز وزارت بهداشت ایران می باشد. دونات هُنُنُی نوعی میان وعده بین‌المللی بسیار محبوب و كاملا متفاوت با پیراشكی سنتی رایج در بازار ایران است و از یك نوع خمیر خاص تولید می‌شود كه در اكثر كشورهای جهان دارای طرفداران بسیاری می‌باشد.

هننی دونات مشهد-TiIIskjfr5

دونات هُنُنُی با استفاده از مواد مغذی و مقوی و سالم توسط دستگاه‌های اتوماتیك تولید می‌شود در صورتی كه پیراشكی همان خمیر نان ساندویچی سرخ شده است كه دارای ارزش تغذیه ای پایینی می‌باشد.دونات هُنُنُی فاقد جوش شیرین و مواد نگهدارنده است و در آن از مخمر كه دارای خواص بسیار مفیدی برای بدن می‌باشد استفاده شده است.

یكی از دسر شیرینی های محبوب در میان اكثر مردم دونات است. این شیرینی خوشمزه در انواع مختلف تهیه می شود. اگر هوس خوردن دونات خوشمزه كردید سری به هننی دونات بزنید. اصالت شیوه طبخ و كیفیت بالای هننی دونات از عوامل موثر همه‌گیرشدن این محصول در كشور است. هننی دونات تقریبا ۳۰ شعبه در سراسر كشور دارد. راز گسترش و عرضه زنجیره‌ای‌ این محصول را فقط می‌توان خالص‌بودن و طعم نابش دانست.

هننی دونات مشهد-eJvNBrzIU6

در سال ۱۳۸۹ گروه هُنُنُی دونات با هدف تولید دونات اصیل آمریكایی و راه اندازی كافی شاپ‌های زنجیره ای اقدام به ساخت كارخانه مركزی هننی دونات در ایران نموده است و با تشكیل تیم R&D قوی از بهترین كارشناسان صنایع غذایی اقدام به فرمولاسیون مواد اولیه مورد نیاز این كافی شاپ ها كرده است.
در بخش دونات‌های اسپال انواع دونات وجود دارد كه با شكلات دلخواه شما تزیین و تحویلتان داده می‌شود، دونات‌هایی مانند اسمارتین، پیگمنت، ویفری، سنگی، سندی، قلبی، جیلی‌بیلی و گلداسترینگ.
در بخش دونات‌های كورن فلكس انواع چیبسی گندمی، حلقه شكلاتی، بالشتی شكلاتی، چیبسی عسلی، میكس عسل شكلات، توپی شكلاتی، حلقه عسلی و بالشتی ساده وجود دارد.
در بخش دیگری از منو، دونات‌های لاكچری قرار دارد كه شامل نوتلا، كیت‌كت، هوبی، ام‌اندام، تیرامیسو، ارئو، اسنیكرز و توییكس است.یكی از مزایای هننی دونات تنوع محصولات و همین طور تنوع قیمت‌هایش است. می‌توانید از كمترین قیمت تا بیشترین قیمت هركدام را مایل بودید، سفارش دهید.

نحوه دسترسی به هننی دونات

آدرس: مشهد ،بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه ۴۳