ریپورتاژ آگهی
سینما اطلس مشهد

سینما اطلس مشهد

سینما اطلس مشهد یكی از اماكن تفریحی مشهد است كه در كنار زیارت و دیدن از جاذبه های طبیعی مشهد می توانید به مركز خرید اطلس بروید و با دیدن فیلم در سینما اطلس اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان ایجاد كنید .سینما اطلس ، در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۱ افتتاح شد و در مدتی كوتاه، به رشد چشمگیری رسید. امروزه این سینما از مدرن‌ترین سینماهای كشور محسوب می‌شود. در جشنواره فجر سال ۹۷، این سینما تبدیل به یكی از پرفروش‌ترین سینماهای ایران شد.
  • 1400/12/18
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : سینماهای ایران
آدرس : سینما اطلس مشهد در كنار بلوار نماز قرار دارد
تلفن : 66059000-021

سینما اطلس مشهد یكی از اماكن تفریحی مشهد است كه در كنار زیارت و دیدن از جاذبه های طبیعی مشهد می توانید به مركز خرید اطلس بروید و با دیدن فیلم در سینما اطلس اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان ایجاد كنید .سینما اطلس ، در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۱ افتتاح شد و در مدتی كوتاه، به رشد چشمگیری رسید. امروزه این سینما از مدرن‌ترین سینماهای كشور محسوب می‌شود. در جشنواره فجر سال ۹۷، این سینما تبدیل به یكی از پرفروش‌ترین سینماهای ایران شد

سینما اطلس مشهد-XeRYH8gsnO

ظرفیت پردیس سینمایی اطلس

پردیس سینما اطلس مشهددر حومه شهر مشهد واقع شده است و ۱۲۰ هزار هكتار مساحت دارد . این سینما دارای ۱۱ سالن با تمامی امكانات پیشرفته از جمله سیستم پخش دیجیتالی و سیستم صدای دالبی است كه از این یازده سالن، یكی مخصوص پخش فیلم‌های ۷ بعدی و دو سالن مخصوص كودكان و نوجوانان است كه روی هم ظرفیتی بالغ بر ۱۱۰۰ صندلی دارد. سینما اطلس همچنین دارای ۳ سالن اختصاصی است كه با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید از امكانات ویژه‌ای مانند پذیرایی توسط پرسنل حرفه‌ای مجتمع، تماشای فیلم دلخواه، امكان صرف انواع غذا و نوشیدنی‌های سرد و گرم در سالن و در كنار خانواده، صندلی‌های مبله و راحت و فضای خصوصی، بهره‌مند شده و از دیدن فیلم موردعلاقه‌تان در كنار خانواده، دوستان و آشنایان لذت ببرید.

 

سینما اطلس مشهد-8SCOlrnHRl

ظرفیت سالن‌های معمولی

سالن یك ۷۹ نفر ظرفیت ، سالن دو ۱۹۵ نفر ظرفیت ، سالن سه ۷۵ نفر ظرفیت ، سالن چهار ۱۴۲ نفر ظرفیت ، سالن پنج ۱۶۸ نفر ظرفیت ، سالن شش ۱۱۸ نفر ظرفیت ، سالن هفت ۱۴۴ نفر ظرفیت ، سالن هشت ۵۵ نفر ظرفیت ، سالن نه ۲۲ نفر ظرفیت ، سالن ده ۱۳ نفر ظرفیت و در آخر سالن یازده ۲۲ نفر ظرفیت دارد.
سینما اطلس مشهد توانست با دعوت از بازیگران و كارگردانان پرآوازه كشور، به سرعت جایگاه خود را در سینمای ایران باز كند. این سینما میزبان فرش قرمز فیلم‌های متعدد و معروفی از جمله آینه بغل، بدون تاریخ بدون امضا، ماهورا، مصادره و … بوده است. به دلیل داشتن امكانات مناسب، بسیاری از جلسه‌های عوامل فیلم‌های مختلف، جلسات خود را با بازیگران و كارشناسان سینما در این سینما برگزار كرده اند. در سال ۹۸، سینما اطلس برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرحی را با عنوان “چهل فیلم برگزیده كشور” اجرا كرد.

سینما اطلس مشهد-Cfj4rEjJfa

سینما اطلس مشهد

پاركینگ اختصاصی سینما اطلس

از نكات مثبت سینما اطلس مشهد، داشتن پاركینگ اختصاصی برای طبقه F است، كه در همان طبقه پردیس سینمایی قرار دارد. لازم نیست نگران جای پارك یا امنیت ماشین خود باشید زیرا كه پاركینگ مجتمع اطلس، در كل چیزی حدود ۱۳۰۰ ماشین را می‌تواند در ۴ طبقه در خود جا دهد.

نحوه دسترسی به سینما اطلس

سینما اطلس مشهد در كنار بلوار نماز قرار دارد و دسترسی به آن با وسایل نقلیه شخصی بسیار راحت است. مجتمع اطلس مشهد در میدان حافظ، بلوار كوشش، بزرگراه كلانتری، پلاك جنوبی قرار گرفته است و طبقه F آن به پردیس سینمایی اطلس مشهد تعلق دارد. در صورتی كه امكان استفاده از وسیله نقلی شخصی را نداشته باشید می‌توانید به ایستگاه هفده شهریور رفته و از خط مترو شماره یك یا از خط‌های اتوبوس ۷۱ و ۷۱/۱ استفاده كنید. خوب است بدانید كه كل مجتمع اطلس (بازار و سینما) با تاكسیرانی‌های اینترنتی قرارداد دارد و برای استفاده همه بازدیدكنندگان تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.

 

سینما اطلس مشهد

فود كورت سینما اطلس مشهد

مورد دیگری كه این سینما را از دیگر سینماهای كشور جذاب‌تر و محبوب‌تر می‌كند، طراحی دكوراسیون زیبای آن است. بر دیوار ورودی پردیس سینما، چهره‌های شاخص و معروف سینمای ایران نقاشی شده‌اند و در فضاهای مختلف پردیس، استفاده از تابلوهای قدیمی فیلم‌هایی چون خواهران غریب، گل‌های داوودی و … فضایی متفاوت و جذاب را برای بینندگان به ارمغان آورده است.

طبقه F مجتمع تجاری اطلس مشهد به دو بخش تقسیم شده است. یك بخش متعلق به سینما، شهر كتاب و سرویس‌های بهداشتی است و بخش دیگر به فودكورت اطلس اختصاص یافته است. یك شعبه از شهر كتاب مشهد، در طبقه F این ساختمان قرار دارد كه در كنار فروش كتاب، وسایل تزئینی هم به فروش می‌رساند.
بخش دیگری از این طبقه به مجموعه غذایی اطلس اختصاص دارد. رستوران این سینما تمامی ذائقه‌های ایرانی و خارجی را پوشش می‌دهد و ۱۴ تا از بهترین مجموعه‌های غذایی در این سینما به بهترین شكل ممكن سرویس‌دهی می‌كنند. غذاهای ایرانی از جمله كباب و جوجه، غذاهای عربی مانند شاورما، كرسپی و غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا را سرو می‌كنند.

 

سینما اطلس مشهد-zT3IC728qc
دكوراسیون رستوران پردیس سینمایی اطلس، فضایی وسیع و دكوراسیونی با رنگ‌های شاد دارد. دیوارهای این بخش پوشیده از پنجره‌های بلند هستند كه منظره زیبایی را از مشهد به نمایش می‌گذارند. فود كورت پردیس سینمای اطلس مشهد در هنگام پخش مسابقات ورزشی مهم مانند مسابقات ملی، این مسابقات را در صفحه نمایش‌های بزرگ موجود در فضای فود كورت پخش كرده تا مردم در كنار هم به تماشای این مسابقات نشسته و از تشویق دسته ‌جمعی تیم مورد علاقه خود در كنار دوستان، آشنایان و خانواده، لذت ببرند.
این سینما در طبقه F بازار اطلس قراردارد و شما می‌توانید پس از خریدی طولانی با دیدن فیلمی در سینمای اطلس و انتخاب از منوی غذای گسترده فودكورت پردیس سینمای اطلس، به استراحت بپردازید.

ساعات كاری سینما

هر روز از صبح تا ۴ بعد از ظهر و از سایت ۱۱ شب تا دو بامداد باز است و آماده خدمات دهی به تمام فیلم دوستان و خانوداه‌ها است.ساعت بازدید از مجتمع تجاری – تفریحی اطلس از ۹ صبح تا ۱۱ شب است.

بهترین زمان بازدید

این سینما به دلیل قرار داشتن در مركز خرید اطلس و امكانات فراوانی كه دارد، همواره شلوغ است. مخصوصا در زمان‌هایی كه یكی از چهره‌های مهم سینمای ایران در این پردیس سینمایی جلسه یا اكران فیلم داشته باشد. اما نگران نباشید. سینمای اطلس مشهد سانس‌ها و سالن‌های متعددی برای اكران فیلم‌های بروز دارد و كاركنان آن همواره با تلاش و كوشش فراوان به همه مشتریان سرویس‌دهی می‌كنند و پاركینگ بزرگ مجتمع، این اطمینان را به شما می‌دهد كه می‌توانید ماشین خود را در جای مطمئن قرار دهید.

سینما اطلس مشهد-gRljqvahi0