ریپورتاژ آگهی
رستوران مشاهیر اصفهان

رستوران مشاهیر اصفهان

رستوران مشاهیر اصفهان یكی از بهترین و مجلل ترین رستورانهای اصفهان است .كافه رستوران مشاهیر كه علاوه بر فضایی بسیار جذاب و مجلل كاركنان مجرب و كارآموزده با برخوردی مناسب دارند
  • 1400/12/18
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : استان اصفهان, اصفهان-این رستوران در بلوار آتشگاه اصفهان، ابتدای بلوار امام در شهر درچه واقع شده است و همانطور كه گفته شد در داخل هتل مشاهیر قرار دارد

رستوران مشاهیر اصفهان یكی از بهترین و مجلل ترین رستورانهای اصفهان است .كافه رستوران مشاهیر كه علاوه بر فضایی بسیار جذاب و مجلل كاركنان مجرب و كارآموزده با برخوردی مناسب دارند غذاهای بسیار با كیفیتی هم دارد و گردشگران با اطمینان خاطر می توانند به این رستوران بروند .كافه رستوران مشاهیر در هتل مشاهیر اصفهان واقع شده است و دارای فضاهای جداگانه ای برای صرف غذا می باشد .به این صورت كه قسمتی به عنوان رستوران سنتی در نظر گرفته شده و قسمتی دیگر برای كافه . همچنین این مجموعه از فضای باز، برای صرف غذا و گذران اوقات مشتریان، برخوردار است.

رستوران مشاهیر اصفهان-uAYswNy7na
رستوران مشاهیر اصفهان به شكل یك سالن مجلل به سبك سلطنتی است كه علاوه بر جمع خانوادگی و گذراندن اوقات خانوادگی در كنار هم ، برای برگزاری مراسم‌های رسمی نیز بسیار مناسب می‌باشد ، زیرا علاوه بر مجلل بودن و داشتن فضایی رسمی، از نظر ظرفیت نیز پاسخگوی تعداد مهمان‌‌های زیادی است. بنابراین در صورتی كه قصد برگزاری مجلسی رسمی دارید، می‌توانید روی فضای رستوران سنتی مشاهیر حساب كنید.

رستوران مشاهیر اصفهان-GMvhFodmnp

فضای این رستوران به گونه‌ای ‌ست كه با میز و صندلی‌های سلطنتی مزین شده است. كف رستوران نیز همخوانی خوبی با رنگ و دكوراسیون فضا دارد كه با استفاده از موكت‌هایی به رنگ كرم و قهوه‌ای طراحی شده است. همچنین سقف بلند و نورپردازی شده در این رستوران فضا را مجلل‌تر می‌كند. برای اینكه فضای این قسمت از مجموعه رستورانی مشاهیر به سبك سنتی و سلطنتی نزدیك‌تر باشد، از آینه‌كاری و لوسترهای طلایی و بزرگ در آن استفاده شده است. میزهای این رستوران كفاف تعداد زیادی از افراد را می‌دهد. بنابراین می‌توانید برای گذران اوقات فراغت خانوادگی خاطرانگیز، همگی دور یك میز جمع شوید.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران، سبك دیزاین میزها نیز می‌باشد. بر روی هر كدام از میزها در رستوران مشاهیر اصفهان بشقاب‌هایی مجلل به همراه پیش دستی و لیوان‌های ست وجود دارد. همچنین لیوان‌های موجود روی میز‌ها با دستمال‌هایی قرمز رنگ دیزاین شده‌اند كه تضاد جالبی با رنگ طلایی و كرم این مجموعه ایجاد كرده‌اند.

رستوران مشاهیر اصفهان-RI1ePLRP4r

ورودی رستوران مشاهیر به صورتی است كه شما برای ورود به این قسمت باید از راهرویی كه با فرش قرمز و میزهای بلند و گلدان‌های زیبا مزین شده عبور كنید تا به رستوران برسید. در دیوارهای این راه‌رو و دیوارهای خود رستوران تابلوهایی سنتی آویزان شده است كه فضا را زیباتر كرده‌اند. این رستوران دارای قسمت وی آی پی و ویژه برای مشتریان محترم نیز هست.

فضای باز این رستوران دارای یك چشم‌انداز بسیار عالی از آتشكده‌ای با قدمت ۳۴۰۰ ساله و باغات ناژوان اصفهان است. همچنین اینكه در فضای باز این رستوران خانه‌ای كاهگلی به سبك روستایی نیز مشاهده خواهید كرد كه بر زیبایی این رستوران افزوده است.

منوی غذای رستوران مشاهیر با تنوع بی‌نظیر و غذاهایی بسیار لذیذ و جذابی، خدمت مشتریان ارائه می‌شود. شما هر نوع غذای ایرانی و سنتی كه دوست داشته باشید، را در منوی این رستوران مشاهده خواهید كرد. كیفیت غذاهای این مجموعه رستوران بسیار بالا است. به طوری كه طی نظرسنجی كه به شكل آنلاین انجام شده است، اكثر افراد كیفیت غذاها را در حد عالی برآورد كرده بودند.

از دیگر ویژگی‌های مهم غذاهای این مجموعه، دیزاین بسیار عالی و شیك غذاها می‌باشد. به شكلی كه هر كدام از غذاها دارای دورچینی تنظیم شده است كه با طعم غذای اصلی سازگاری دارد و به شكلی زیبا در ظرف‌های سفید چینی ساده دیزاین می‌شوند. دورچینی كه برای هر غذا در نظر گرفته می‌شود، با غذای دیگر تفاوت دارد، زیرا این مواد بر اساس طبع غذای مورد نظر انتخاب می‌شوند.

 

رستوران مشاهیر اصفهان-QA7c8H7WXk

مقدار غذایی كه برای هر فرد در این رستوران سرو می‌شود، بسیار كافی است و اصلا كم یا زیاد نیست. همچنین در منوی این رستوران سرویس چای یا قلیان نیز وجود دارد. بنابراین می‌توانید علاوه بر صرف غذای لذیذ، به گذراندن اوقات فراغت خوب و خاطرانگیزی با همراهان‌تان در این رستوران بپردازید. البته برای استفاده از قلیان باید در فضایی جداگانه بنشینید تا دود آن دیگر مهمانان را اذیت نكند.

در مورد قیمت غذاهای موجود در منوی این رستوران باید بگوییم كه با توجه به كیفیتی كه دارند، از قیمت زیادی برخوردار نیستند اما در صورتی كه بخواهید قیمت‌ها را با جاهای دیگر مقایسه كنید، باید بگوییم كه قیمت‌ها نسبتا بالا هستند.طبق نظر سنجی كه با مشتریان صورت گرفته است، این میزان قیمت برای غذاهای رستوران مشاهیر نسبت به خدمات و كیفیت نیز بسیار مناسب و معقول است.

رستوران مشاهیر اصفهان-ggSgEZ9Gcl

كافه رستوران مشاهیر از فضای باز یا بالكن برای علاقه‌مندان نیز بهره‌مند است. بنابراین در صورتی كه نیاز به استعمال دخانیات و قلیان داشته باشید و یا اینكه علاقه به نشستن و غذا خوردن در فضای آزاد دارید، این قسمت برای شما بسیار مناسب است. علاوه بر كافه، این مجموعه دارای یك تالار پذیرایی نیز است و فضای بسیار مناسبی جهت برگزاری مراسمات رسمی دارد.

از دیگر ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این مجموعه رستوران، برخورد پرسنل و همچنین وضعیت آراستگی و پوشش آن‌هاست. پرسنل این مجموعه به شكل حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا بهترین برخورد را با مشتری داشته باشند. ضمن سرعت عمل بالا و گیرایی كه پرسنل این رستوران دارند، خدمات را به بهترین شكل به مشتریان ارائه می دهند. فرم لباس پرسنل این رستوران به شكلی یك دست و هماهنگ تنظیم شده است و از آن‌ها خواسته شده تا در هر شرایط زیبایی و آراستگی خود را حفظ كنند. علاوه بر این، كنترل بهداشتی بسیار سختی بر روی این پرسنل اعمال می‌شود تا خدمات را در بالاترین سطح بهداشتی ارائه دهند.

رستوران مشاهیر اصفهان-57WOHfDrDg

پرسنل آشپزخانه نیز از لباس‌ها و پوشش متفاوت و مخصوصی برخوردارند. به شكلی كه همه آن‌ها از پوشش‌های بهداشتی مثل دستكش و كلاه حین انجام وظیفه در آشپزخانه برخوردار هستند. همچنین اینكه شبكه بهداشت بر فعالیت‌های پخت غذا و بهداشت پرسنل نظارت كامل و كافی نیز دارد.

مواد غذایی استفاده شده در رستوران مشاهیر كاملا مرغوب و از منابع معتبر تهیه می‌شوند. به شكلی كه شبكه بهداشت بر روی آن‌ها كاملا نظارت دارد. همچنین در حمل و نقل این مواد غذایی اولیه، تمام نكات و موارد بهداشتی رعایت می‌شود تا بتوانند بهترین و باكیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. این مجموعه برای تهیه مواد اولیه برای طبخ غذاهای خود، با تولیدی‌ها و كاخانجات مواد غذایی معتبر قرارداد بسته، تا بتواند علاوه بر تضمین سلامتی مشتریان، رضایت آن‌ها را به طور كامل جلب كند و از طرفی برای نگهداری این مواد اولیه از بهترین دستگاه‌ها و سردخانه‌ها استفاده می‌كند.
آشپزها و سرآشپزهایی كه در این مجموعه رستوران به كار گرفته شده‌اند، افرادی بسیار توانمند و خبره در كارشان هستند تا بتوانند بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را تهیه و پخت كنند. برای دیزاین غذاهای رستوران مشاهیر از افراد متبحر استفاده می‌شود كه در این كار تخصص كافی دارند. زیرا دیزاین غذا از اصلی‌ترین ویژگی‌های تهیه غذا می‌باشد.

نحوه دسترسی به رستوران مشاهیر

آدرس :این رستوران در بلوار آتشگاه اصفهان، ابتدای بلوار امام در شهر درچه واقع شده است و همانطور كه گفته شد در داخل هتل مشاهیر قرار دارد. این مجموعه در واقع در غرب اصفهان واقع شده است كه تنها ۸ كیلومتر با مركز شهر فاصله دارد. بنابراین راه‌های دسترسی با ماشین شخصی یا وسیله نقلیه به این مكان، ساده و راحت است.

ساعات كاری مجموعه

ساعات كاری این رستوران به صورت یك سره نیست و دارای دو شیفت كاری می‌باشد. بدین صورت كه از ساعت ۱۲ و نیم تا سه و نیم ظهر، شیفت ظهر و از ساعت ۸ تا ۱۱ شب، شیفت شب این رستوران، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. اما ساعت كاری كافه مشاهیر با رستوران سنتی متفاوت است. كافه مشاهیر از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۴ شب، به شكل یك سره آماده خدمت رسانی است. البته در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل؛ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب، خدمات كافه مشاهیر ارائه می‌شود.

رستوران مشاهیر اصفهان-BToWlxFx5w