ریپورتاژ آگهی
كافه خاچیك اصفهان

كافه خاچیك اصفهان

كافه خاچیك اصفهان یكی از كافه رستورانهای خوب اصفهان در كنار كوه صفه كه از جاهای بسیار دیدنی اصفهان است، می باشد
  • 1400/12/18
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : استان اصفهان, اصفهان-كافه خاچیك اصفهان همانطور كه گفته شد در پارك كوهستانی صفه اصفهان كه در مجاورت تله‌كابین صفه در ضلع شمالی ساختمان تله‌كابین، قرار گرفته است.

كافه خاچیك اصفهان یكی از كافه رستورانهای خوب اصفهان در كنار كوه صفه كه از جاهای بسیار دیدنی اصفهان است، می باشد .نام این كافه از چشمه خاچیك همان حوالی برداشته شده است .كافه خاچیك اصفهان از بهترین كافه‌های موجود در مجموعه كوه صفه بوده كه به دلیل ساعات فعالیت طولانی تا نیمه‌های شب، از نظر گردشگران و ساكنان اصفهان، بسیار محبوب است

كافه خاچیك اصفهان-aq6eChRKNf
دكوراسیون داخلی و چیدمان كافه بصورت فضایی قدیمی و منحصر به فرد است . بطوریكه از میزهای گرد چوبی و صندلی‌های چوبی ساده استفاده شده كه در عین سادگی، به فضا روح و زیبایی بخشیده است. همچنین در میان، میز، صندلی، نیمكت‌های چوبی و میز‌های مستطیلی به همان رنگ وجود دارد. دیوارهای این كافه به رنگ آبی آسمانی است كه با داشتن تضاد با لوازم كافه، به فضا آرامش خاصی بخشیده است. بر روی دیوار‌ها، قاب‌هایی با طراحی جالب و نامتقارن به كار رفته است، كه فضا را بیشتر به سبك وینتیج نزدیك می‌كند. در كف كافه، پاركت‌های هم‌رنگ میز و صندلی‌ها به كار گرفته شده، كه باعث ایجاد فضایی روشن شده است. سقف این كافه طراحی چند بعدی جالبی دارد كه با نورپردازی خاص، روشنایی زیبایی در فضا ایجاد می‌كن

كافه خاچیك اصفهان-Sf79VQk5Mi

سبك مدرن و قدیمی در كنار هم باعث ایجاد فضایی دلنشین و جالب در این كافه شده است .گذاشتن چند تكه سنگ كوچك و بزرگی كه رنگ آمیزی شده اند بر سر هر میز ایده جالبی كه این كافه به الهام از كوه و سنگ انجام داده است .

كافه خاچیك اصفهان در طبقه همكف یك بنای دو طبقه قرار دارد. این كافه دارای پنجره‌های سراسر شیشه‌ای است كه منظره‌ی رو به بیرون و بر فراز كوه صفه دارد و بسیار چشم‌نواز و دلنشین است. كافه خاچیك اصفهان قسمتی را در فضای آزاد در نظر گرفته كه علاقه‌مندان به نشستن در فضای آزاد یا كسانی مایل به كشیدن سیگار هستند، می‌توانند از این فضا استفاده كنند، زیرا كشیدن سیگار در فضای داخل كافه خاچیك اصفهان ممنوع است. در فضای آزاد كافه خاچیك اصفهان از میز و صندلی‌های نیمكت مانند رنگارنگی استفاده شده كه جلوه‌ی زیبا و متنوعی دارد

كافه خاچیك اصفهان-Hp1esKXf5G

نحوه دسترسی به كافه خاچیك

كافه خاچیك اصفهان همانطور كه گفته شد در پارك كوهستانی صفه اصفهان كه در مجاورت تله‌كابین صفه در ضلع شمالی ساختمان تله‌كابین، قرار گرفته است. شما می‌توانید برای رفتن به این كافه پیاده یا از ماشین استفاده كنید، به این صورت كه ماشین خود را در پاركینگ مجموعه صفه پارك كرده و به سمت این كافه بروید.
همانطور كه می‌دانید كوه صفه از مجموعه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان می‌باشد كه دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری زیادی است. گردشگران می‌توانند در كوه صفه علاوه بر پیاده‌روی و استفاده از مناظر طبیعی این مجموعه، از جاذبه‌های دیدنی آن نیز مثل آثار تاریخی، باغ وحش، گردنه‌ها و پل‌ها، چشمه‌ها و غارها دیدن كنند و برای میل غذا و یا صرف میان ‌وعده، به كافه خاچیك اصفهان سری بزنند و روز خود را زیباتر تكمیل و سپری كنند. در واقع مجموعه كوه صفه به قدری بزرگ است كه باید یك روز كامل را برای دیدن آن در نظر گرفت.
ساعات كاری:كافه خاچیك اصفهان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر و ۱۸ عصر تا ۲ بامداد، میزبان مشتریان خود است. فعالیت این كافه تا نیمه‌هایی از شب، ویژگی بسیار مهمی است كه همه كافه‌ها از آن بهره‌مند نیستند. برای جوانان این ویژگی بسیار مهم و محبوب است و می‌توانند تا ساعت دو بامداد علاوه بر لذت بردن از این منظره‌ای كه این كافه رو به كوه دارد كه در واقع بام اصفهان محسوب می‌شود، به صرف غذا یا خوراكی و نوشیدنی‌های مختلف نیز بپردازند.

كافه خاچیك اصفهان-MynFwmx1f1

كافه خاچیك اصفهان-zS9WpQe1hA