ریپورتاژ آگهی
كافه رستوران دوسولی مشهد

كافه رستوران دوسولی مشهد

كافه رستوران دوسولی مشهد دارای فضایی جذاب و دنج برای گفتگوهای دو نفره ، برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانهمی باشد
  • 1400/12/18
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد، بلوار وكیل‌آباد ، خیابان باهنر ، نبش باهنر۴ ، حاشیه بوستان پرنیان

كافه رستوران دوسولی مشهد دارای فضایی جذاب و دنج برای گفتگوهای دو نفره ، برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانهمی باشد .این كافه در كنار ظاهر مدرن خود ، خوردنی ها و نوشیدنی های لذیذی دارد كه می توان شما را سرشار از نشاط و آرامش كند .قرار گرفتن كافه رستوران دوسولی مقابل درب غربی دانشگاه فردوسی مشهد، باعث شده تا در طول روز در این كافه جوانان و دانشجویان زیادی حضور داشته ‌باشند.

كافه رستوران دوسولی مشهد-C1gLo8quJa

طراحی داخلی كافه رستوران دوسولی

تخته جادویی در ورودی این كافه رستوران واقع شده است كه به تخته جادویی معروف است و زوی آن همیشه جملات ارزشمند و تاثیرگذاری از بزرگان و فرهیختگان با گچ نوشته‌ می شود . این رستوران دارای دو فضای روباز و یك فضای سر پوشیده می باشد و حق انتخاب را برای مشتریان فراهم كرده است .
اگر در فصلی به این كافه سر زدید كه هوا معتدل و مناسب بود، حتما فضاهای روباز را امتحان كنید. این فضاهای روباز، یكی بیرون كافه با نیمكت‌های چوبی و دیگری در طبقه اول كافه قرار دارند.اگر تعداد شما و همراهانتان محدود است و فضای باز را بیشتر می‌پسندید، بهتر است فضای چوبی خارج از كافه را برای نشستن انتخاب كنید.
فضای بیرونی كه در طبقه اول كافه قرار دارد، نسبت به محیط بیرون از فضای بزرگ‌تر بوده و ظرفیت بیشتری دارد. علاوه‌بر هوای پاك، این قسمت چشم‌انداز زیبایی به یك بوستان سرسبز دارد. در ضمن اگر بخواهید سیگار بكشید، در این قسمت مانعی وجود ندارد.دمای محیط در كافه دوسولی همیشه ایده‌ال است، زیرا در همه بخش‌های كافه رستوران دوسولی (بیرون و داخل) متناسب با فصل سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعال هستند. در طراحی كافه رستوران دوسولی بیشتر از چوب و نور ملایم استفاده كرده‌اند تا آرامش بیشتری برای مشتریان فراهم شود.

كارمندان این كافه رستوران بسیار مهربان و مجرب هستند و در برخورد با مشتریان كمال احترام و ادب را دارند .بهداشت و تمیزی محیط از دیگر امتیازهای كافه رستوران دوسولی ست. در فضای بهداشتی این كافه شما با خیال راحت می‌توانید سفارش خود را در ظروف تمیز و زیبا میل كنید

كافه رستوران دوسولی مشهد-5bpyvMYLpt

در چند سال گذشته دوسولی برای مشتریانش امكان انواع بازی‌های بردگیم را فراهم می‌كرد، اما در حال حاضر هیچگونه بازی و سرگرمی در این كافه برگزار نمی‌شود.اگر می‌خواهید پرطرفدارترین پیتزاها را در دوسولی بچشید، پیتزا دوسولی، استیك و پولو را امتحان كنید. در پیتزا دوسولی تركیب فرانكفورتر، بیكن و پنیر موزارلا طعم فوق‌العاده لذیذی را به وجودآورده‌اند.

با خوردن پیتزا استیك طعم بی‌نظیر فیله گوساله، پنیر موزارلا، قارچ، گوجه خشك، زیتون و پیاز را زیر زبانتان حس می‌كنید. پیتزا پولو برای آن دسته افرادی مناسب است كه گوشت سفید را به قرمز ترجیح می‌دهند.برگرها در كافه رستوران دوسولی با گوشت تازه و ادویه‌های خوش طعم طبخ می‌شوند. سس خوشمزه و خاص این برگرها به نام بیگ‌مگ برگرها را خاص كرده است. این سس مخلوطی از ادویه‌ها و طعم دهنده‌های بسیاری مانند پودر پیاز، سیر، خردل، سركه، خیارشور و… است.

چیكن آلفردو، بیف آلفردو و پیتوچیكن نام پاستاهایی‌ است كه در كافه دوسولی سرو می‌شود.نام پیتوچیكن ممكن است برایتان آشنا نباشد، اما اگر تركیبات آن را بدانید درك مزه آن چندان برایتان ناآشنا نخواهد‌بود. این تركیبات شامل سس مخصوص پستو، قارچ، مرغ گریل، پنیر پارمسان و پنه ریگاته است.اگر می‌خواهید غذایی حجیم با ارزش غذایی بالا میل كنید، پیشنهاد من به شما چیكن استیك است. تركیبات این غذا شنیسل گریل شده، سبزیجات، پوره سیب زمینی، سیب زمینی سرخ شده و سس سالساست.

محتویات سالاد سرآشپز به قدری متنوع و فراوان است كه می‌توانید این سالاد را به عنوان جایگزین غذا نیز سفارش دهید. مرغ گریل، كاهو، گوجه چری، زیتون، نان تست، پنیر پارمسان و گردو از جمله تركیبات این سالاد هستند. از نظر حجم غذا می‌توان گفت هر وعده غذا در كافه رستوران دوسولی همراه یك پیش غذای ساده، دو نفر را سیر می‌كند.

در قسمت منو كافی‌شاپ دوسولی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مانند انواع قهوه سرد و گرم، انواع چای، دمنوش، شیك، چیز كیك و… باقیمتی در حدود ۲۵ تومان سرو می‌شود. در این قسمت نات چاكلت، شیرعسل زنجبیل، آیس كوكونات لاته و اسموتی اسفناج جز خاص‌ترین سفارش‌هاست

كافه رستوران دوسولی مشهد-ZGykciwakk

اگر این خبر به گوشتان رسید كه در كافه دوسولی می‌توانید انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز را به صورت گروهی انجام دهید، باید به شما بگویم در چند سال گذشته دوسولی برای مشتریانش چنین امكانی را فراهم می‌كرد، اما در حال حاضر هیچگونه بازی و سرگرمی در این كافه برگزار نمی‌شود.

بعد از آنكه اولین سفارش شما در كافه دوسولی ثبت شد، با اعلام شماره اشتراك خود می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند ‌شوید. در سفارش دوم ۵ درصد، سفارش سوم ۱۰ درصد و در سفارش‌های بعدی تا ۳۰ درصد تخفیف در هر ماه به شما تعلق می‌گیرد.

به تازگی در كافه دوسولی بخشی طراحی شده تا مشتریان با ثبت عكس‌های خلاقانه خود از كافه هدیه بگیرند. در واقع این هدیه به بهترین عكس‌هایی اهدا می‌شود كه افراد در پیج شخصی خود آنها را به اشتراك گذاشته‌اند و آدرس پیج كافه دوسولی را روی عكس‌ها تگ كرده‌اند.
كافه دوسولی پاركینگ اختصاصی ندارد، اما اغلب اوقات مكان مناسبی برای پارك خودوری خود پیدا می‌كنید. ساعت كاری این كافه از ۸ صبح به تا ۱ بامداد است.

نحوه دسترسی به كافه رستوران دوسولی

آدرس: مشهد ، بلوار وكیل‌آباد ، خیابان باهنر ، نبش باهنر۴ ، حاشیه بوستان پرنیان

اگر می‌خواهید برای رسیدن به كافه رستوران دوسولی كمتر درگیر ترافیك و فوت زمان شوید، بهتر است با مترو این مسیر را طی كنید. برای استفاده از مترو باید سوار خط یك مترو یعنی وكیل‌آباد شده و در ایستگاه كوثر پیاده‌ شوید. پس از پیاده‌ شدن از این ایستگاه به سمت باهنر پیاده‌روی كنید تا به مقصد برسید.

در صورتی كه وسیله نقلیه انتخابی شما اتوبوس باشد ۱۸.۱، ۱۶.۱ و بی آر تی (پایانه الهیه مصلی) خطوطی هستندكه شما را تا نزدیكی كافه می‌رسانند. نام ایستگاهی كه باید از آن پیاده‌شوید، بیمارستان فارابی ا‌ست. پس از پیاده شدن از این ایستگاه، با پیاده‌روی دو سه دقیقه‌ای به سمت باهنر به كافه دوسولی می‌رسید.اگر در ایستگاه اتوبوسی كه بودید، مینی‌بوسی با شماره ۱۰۲۰ توقف كرد سوار آن شوید. این مینی‌بوس هم مانند اتوبوس‌های ذكرشده شما را تا نزدیكی كافه دوسولی یعنی بیمارستان فارابی می‌رساند.

 

كافه رستوران دوسولی مشهد-IQB41BDwvT