ریپورتاژ آگهی
بهترین كافی شاپ های اصفهان

بهترین كافی شاپ های اصفهان

اگر به شهر تاریخی اصفهان رفتید و در حال گشت و گذار هوس خوردن یك قهوه و یك استراحت كوتاه كردید ما در این پست بهترین كافی شاپ های اصفهان را آورده ایم
  • 1400/12/18
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : بهترین كافی شاپ های اصفهان

اگر به شهر تاریخی اصفهان رفتید و در حال گشت و گذار هوس خوردن یك قهوه و یك استراحت كوتاه كردید ما در این پست بهترین كافی شاپ های اصفهان را آورده ایم تا كار شما را آسان كنیم . این شهر تاریخی كه سومین شهر بزرگ ایران است در همه فصول گردشگران زیادی از داخل و خارج دارد. علاوه بر گردشگر ، به دلی داشتن چند دانشگاه رتبه بالا و بزرگ هر ساله دانشجویان زیادی به شهر اصفهان نقل مكان می كنند. شهر اصفهان پر از مكان های تاریخی و فرهنگی و بازار و مراكز خرید مجهز و مدرن است اما در گوشه و كنار این مكان ها همیشه رستوران و كافی شاپ ها به چشم می خورند كه هر كدام به نوعی پذیرای مسافران و بازدیدكنندگان هستند.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-PGhxCR2E4F
كافی شاپ ها محل های مناسبی برای آشنایی، ملاقات‌های كاری و یا قرارهای دوستانه است. فضای دنج و دل نشین آن ها برای وقتی كه می خواهید از هیاهوی دنیای خود خارج شده و كمی آسوده خاطر شوید، بسیار مناسب است. كافی شاپ های بسیاری در هر گوشه از شهر مشغول به فعالیت هستند اما مهم ترین نكته ای كه یك كافی شاپ را ممتاز می كنند كیفیت آن است.

كافه فرهنگ اصفهان

كافه فرهنگ واقع در طبقه پایین پل چوبی در شهر اصفهان واقع شده است. طراحی فضای داخلی این كافه بسیار زیبا بوده و ساختمان كافه یكی از بنا های سنتی و قدیمی در این شهر محسوب می شود. كافه فرهنگ نوشیدنی ها و خوراكی های خوش طعم و متنوعی را برای گردشگران تور اصفهان سرو می كند. محیط آرام و دلنشین این كافه باعث شده كه به عنوان یكی از دنج ترین كافه های اصفهان شناخته شود.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-5du9j8Kbqs

كافه فیل اصفهان

كافه فیل یكی از بهترین كافه های شهر اصفهان است كه با نام كافه احساس نیز شناخته می شود، این كافه به سرو قهوه و كیك های خوشمزه اش شهرت دارد. كافه فیل دارای ۳ شعبه در شهر اصفهان است، شعبه مادر در خیابان میر قرار دارد. شعبه اصلی كافه فیل از فضای بزرگی برخورددار است و میز مركزی با ظرفیت پذیرایی ۳۰ نفر، برای برگزاری تولد و دورهمی های بزرگ بسیار مناسب است. تنوع میز خوراك، بار سرد و بارگرم كافه فیل در این شعبه بسیار زیاد است. در اكثر شعبه های كافه فیل وعده های غذایی نهار، شام و میان وعده (فست فود) سرو می شوند.

شعبه دوم كافه فیل در طبقه دوم مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان واقع شده است، استراحت در این كافه دنج و شیك بعد یك پاساژگردی، حسابی خستگی را از بدنتان به­در می كند. شعبه سوم این كافه بی نظیر در هتل پارسیان كوثر اصفهان قرار دارد، این شعبه نیز بسیار بزرگ و مجهز است و شامل حیاط و دو طبقه و سالن فیزوزه‌ای در این هتل است. ظرفیت كافه بیش از ۲۵۰ نفر است و منو آن بسیار كامل و متنوع است. همان طور كه از اسم كافه مشخص است سرتاسر كافه پر از مجسمه‌های كوچك و بزرگ فیل روی دیوار و طاقچه‌ها است، با هر بار نگاه كردن به این مجسمه های زیبا و با شكوه خود را در آفریقا و بین این حیوان دوست‌داشتنی تصور می كنید.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-pUjnzmTETV

كافه رادیو اصفهان

كافی شاپ رادیو یكی دیگر از كافه های زنجیره ای در شهر اصفهان است كه شهرت و محبوبیت زیادی دارند. شعبه اول كافه رادیو در خیابان چهار باغ، شعبه دوم در گذر سعدی و شعبه سوم نیز در استانداری قرار دارند. كافه رادیو واقع در سینما سپاهان یكی از ممتازترین كافه ها در این محل است، محیط دنج و آرام آن برای شروع یك روز خوب گزینه مناسبی است. منو كافه رادیو یكی از متنوع ترین منوهایی است كه تا به الان دیده اید، قهوه‌های خاص، چای دارچینی و كوكی‌های خوشمزه­ و همراه با میان‌وعده‌های مختلفی كه در این كافه سرو می شود هر مشتر سخت­گیری را متحیر و راضی می كند.

معماری و طراحی داخلی كافه رادیو بسیار جذاب، شیك و مدرن است و در عین حال احساس راحتی و آرامش را به مخاطبان خود منتقل می كند. اگر به شعبه این كافه در استانداری سری بزنید، كافه ای را با دیوارهای آجری، سنگفرش مشكی و میزهای پایه فلزی با صفحه چوبی و كاشی های رنگی خواهید دید. در اطراف دیوارهای كافه قفسه های كتاب و تابلوهای دیواركوب زیبای فلزكاری به چشم می خورد. كافه رادیو یك نشریه مخصوص به خود به نام قهوه‌دان دارد كه همراهان همیشگی كافه به آن علاقه زیادی دارند. یكی از ویژگی های جالب این كافه ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در كافه است، هدف از این كار این است كه مخاطبان كافه برای ساعتی هم كه شده از فضای شلوغ دنیای مجازی جدا شده و با آرامش بیشتری در كنار عزیزان خود زمان خاطره انگیزی را سپری كنند.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-w7tMzb4uA6

بعد از گشت و گذار در كلیسا زبیای وانك اصفهان، كمی استراحت و وقت گذرانی می چسبد و چه چیزی بهتر از این كه یك كافه بی نظیر در نزدیكی این مكان تاریخی قرار دارد. كافی شاپ آنی یكی از قدیمی ترین كافه های شهر اصفهان است كه در نزدیكی كلیسا وانك قرار دارد. طعم كیكی های بی نظیر كافه آنی در سرتاسر اصفهان زبان زد خاص و عام است، شما می توانید از ۸ صبح تا ۱۲ شب به كافه آنی سر بزنید و پرسنل این كافه با رویی گشاده با قهوه ناب و كیك خوشمزه از شما پذیرایی خواهند كرد. البته صبحانه بین‌المللی، بستنی و یا چیزكیك مارس و كاپوچینو كافه آنی نیز یكی دیگر از محبوب ترین خوراكی های سرو شده در كافه است.

كافه دیوار اصفهان

كافه دیوار یكی از فعال ترین كافی شاپ شهر اصفهان است كه از هشت و نیم صبح تا یازده و نیم شب نیز مشغول به فعالیت است. آجرنمای زیبا، چیدمان شیك و نورپردازی قشنگ از آیتم هایی است كه طراحی داخلی كافی دیوار را منحصربه فرد كرده است و حس و حال خوبی را به مشتریان منتقل می كند. كافه دیوار در خیابان مشتاق دوم، ابتدای حمزه جنوبی، خیابان علامه امینی غربی قرار دارد. كافه دیوار یك كافه دنج و آرام است كه در طول روز موسیقی آرام بخش در محیط پیچیده و فضا كافه را تلطیف می كند. كافه دیوار پوشیده از شش میز و صندلی چوبی زیبا است كه به سبك مدرن و كلاسیك دور هم چیده شده‌اند و كادر خونگرم و خوش­برخوردی از مهمانان كافه پذیرایی می كنند. منو كافه شامل انواع قهوه، سرویس صبحانه (بیرون­بر)، میان‌وعده و فست‌فود است.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-HdzRjrLVu8

كافه آرامش اصفهان

كافه آرامش مانند اسم خود محیطی امن و آرام است كه با وجود طراحی داخلی زیبا و ظروف متفاوت خود بسیار دنج و آرامش بخش به نظر می رسد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم طبیعی، انواع قهوه دمی، دمنوش، پاستا، كلاب و ساندویچ در كافه آرامش سرو می شود كه با بهترین مواد اولیه و با كیفیت آماده می شوند. اگر به دنبال برگزاری یك جشن تولد كوچك یا دورهمی دوستانه هستید، كافه آرامش با ظرفیت پذیرایی از ۴۰ میهمان و همچنین دو سالن ۲۰ نفره vip بهترین مكان برای برگزاری مهمانی های شما خواهد بود. از ویژگی های خوب این كافه سرویس بیرون ­بر نوشیدنی های گرم است. كافه آرامش در خیابان سپاه در مجتمع كوروش قرار دارد.

 

عمارت شربتخانه فیروز اصفهان

شهر اصفهان یكی از بزرگ ترین شهر های تاریخی ایران است كه در هر گوشه و كنار آن المان های سنتی و قدیمی دیده می شود. شربت خانه فیروز یكی از كافه های محبوب شهر اصفهان است كه از همین المان های سنتی در محیط كافه بهره برده است. ساختمانی كه شربت خانه فیروز در آن دایر است، یك عمارت قدیمی و تاریخی با در و پنجره های چوبی و شیشه های رنگی است كه خوشبختانه مرمت شده است. مدیریت كافه برای حفظ تاریخ و فرهنگ این خانه قدیمی سعی كرده است كه تمامی خدماتی كه عرضه می كند به نوعی نشان دهنده سنت و قدمت این خانه زیبا باشند. طراحی داخلی كافه فیروز نیز سنتی بوده و گرما و عشق را به مشتریان منتقل می كند. منو شربت خانه فیروز كه به آن “اعلان” می گویند دارای طراحی قدیمی و سنتی است و شامل نوشیدنی‌های سرد، چای و دمنوش، قهوه، شربت، بستنی مخصوص و غذا است كه هر كدام از آن ها نام مخصوص خود را دارند. كوفته و مسما بادمجان، انواع آش و خورش، چلو‌مرغ و كباب از غذاهای لذیذ سرو شده در منو هستند.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-aWV7YEX1Lk

كافه میوه اصفهان

این كافه در خیابان شیخ صدوق واقع شده است. فضای داخلی كافه میوه دارای طراحی بسیار زیبا بوده و برخی تزئینات داخلی آن به میوه های مختلف شباهت دارد. كافه میوه نوشیدنی ها و دسر های خوش طعم و با كیفیت را برای گردشگران تور داخلی سرو می كند. نور پردازی زیبا و فضای لوكس این كافه باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است.

بهترین كافی شاپ های اصفهان-ouqFoW7g5h