ریپورتاژ آگهی
كافه كتاب مشهد ، كافه ای پرآرامش

كافه كتاب مشهد ، كافه ای پرآرامش

مشهد كافه های دنج زیادی دارد اما كافه كتاب مشهد ، كافه ای پرآرامش می باشد كه در نوع خود بی نظیر است
  • 1400/12/17
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : آدرس: انتهای هفت تیر ۱۹، نبش حافظ ۲۳

مشهد كافه های دنج زیادی دارد اما كافه كتاب مشهد ، كافه ای پرآرامش می باشد كه در نوع خود بی نظیر است . این روزها كافه‌هایی با طراحی‌ها و نورپردازی‌های متنوع كه هركدام گروه خاصی از افراد عاشق قهوه، سكوت یا هیاهو را به ‌خودش جلب می‌كند، در جای‌ جای مشهد دیده می‌شود.بعضی از افراد علاقمندند در كنار كتاب خواندن یك فنجان قهوه گرم در كنار پنجره میل كنند و لذت ببرند در اینصورت اگر شما هم از این دسته هستید ما كافه كتاب مشهد را پیشنهاد می دهیم .

مطمئنا ورودی و فضای سبز مقابل كافه كتاب از توجه و دید كمتر كسی پنهان می‌ماند. كافی است اتفاقی گذرتان به یكی از كوچه‌های نزدیك كافه بیفتد. پس از كمی پیاده‌روی، چشم‌انداز چند میز و صندلی مقابل باغچه سرسبز و كوچكی توجه شما را جلب می‌كند.
فضای ورودی كافه یكی از چشم‌نواز‌ترین ویژگی‌های آن است. باغچه‌ای كوچك، تعدادی درخت و گلدان، سایه‌بان‌های سبزرنگ و پرچین‌های چوبی اطراف كافه، بسیاری از افراد عشق كافه را به‌یاد كافه‌های استانبول می‌اندازد و آن‌ها را مجاب می‌كند تا برای مدت كوتاهی هم كه شده خود را به یك فنجان قهوه مهمان كنند.
میزهای چهارگوش و صندلی‌های تاشوی بیرون، گلدان‌های شمعدانی و داوودی كنار پرچین و دیوار شیشه‌ای كافه، به‌همراه كمی هوای خوب و خنك بهار یا پاییز، فضای بسیار خوبی برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی می‌سازد.
همان‌طور كه از اسم كافه انتظار می‌رود، كافه كتاب جایی است برای لذت‌بردن از طعم قهوه با چاشنی خواندن كتاب.
دو تخته‌سیاه بزرگ در دو طرف كافه است، تخته‌هایی كه با گچ‌های رنگی، از نقاشی و نوشته‌های لاتین پر شده‌اند و توجه هر دوست‌دار هنر نقاشی و خطاطی را به خودشان جلب می‌كنند. طرح و نقش تخته، حرفی از حال‌وهوای این روزها، پیشنهاد هفته یا نوشته‌های دل‌نشین دارد كه هر هفته تغییر می‌كند و نقشی تازه می‌گیرد. نور خوب و روشنایی كافه در طول روز را باید مدیون دیوار‌های شیشه‌ای كافه بود. به‌علاوه امكان دیدن فضای سبز بیرون، درحالی‌كه داخل مشغول نوشیدن چای و شنیدن موسیقی هستید، لذت این لحظات را دوچندان می‌كند.
نحوه پذیرایی در بشقاب‌های سرامیكی دست‌ساز و تزیین هر سفارش، اشتیاق مشتری را دوچندان می‌كند. اگر از خوردن صبحانه در كافه یا فضای باز لذت می‌برید، بهتر است بین ساعت ۸ تا ۱۱ صبح خودتان را به كافه كتاب برسانید و از میان انواع صبحانه‌های سرد، انگلیسی، املت یونانی، پنكیك و وافل‌فروت، یكی را سفارش دهید.
استفاده از میز كافه هیچ محدودیت زمانی ندارد و شما آزاد هستید تا هر وقت بخواهید در كافه گپ بزنید، كتاب بخوانید یا از سفارشتان لذت ببرید. تنها در روزهای شلوغ، برای خدمت‌رسانی بهتر به تمام مراجعین كافه، این زمان به دو ساعت محدود می‌شود.

آدرس: انتهای هفت تیر ۱۹، نبش حافظ ۲۳

 

كافه كتاب مشهد ، كافه ای پرآرامش-cjc2wVOcnf