ریپورتاژ آگهی
كافه وسترن ۱۸۶۰ ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت

كافه وسترن ۱۸۶۰ ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت

ساعت فعالیت كافی شاپ ۱۸۶۰مشهد از ۳۰: ۱۷ الی ۲۴ است. گنجایش سالن كافی شاپ در حدود ۳۰نفر می‌باشد. دارای اینترنت وایرلس است و رزرو تلفنی نز امكان دارد.
  • 1400/12/17
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : آدرس: مشهد، هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم

تنوع همه چیز در مشهد بالاست، از هتل و رستوران بگیرید تا بازار، مركز خرید و كافی‌ شاپ. درست است كه تعداد كافی شاپ‌های مشهد زیاد است، ولی روی همه‌شان هم نمی‌شود حساب كرد و ممكن است شمایی هم كه تنها قصد خوردن چای را داشته اید، پشیمان از آنها بیرون بیایید. از تمام این ها بگذریم،كافه۱۸۶۰ با تمام خلاقیت كه ایجاد كرده است خود مجموعه ای از برند كافه های هیجده شصت است و به جذابیت آن بیشتر افزوده است.كافی شاپ های مشهد اگرچه در مقایسه با كافه شهرهایی مثل تهران یا اصفهان خیلی خاص نیستند، ولی بعضیهایشان به یكبار امتحان كردن می‌ارزند.

كافه وسترن ۱۸۶۰ ، یك كافی شاپ منحصربفرد به سبك وسترن كه در سال ۲۰۱۵ تنها با گذشت یكماه از شروع فعالیت توسط یك پیج معتبر نیویوركی در لیست بهترین كافی شاپ های غیر زنجیره ای جهان قرار گرفت، دارنده جایزه بهترین طراحی اقتباسی از دالاس و تحسین شده توسط مركز برگزاركننده روز جهانی كابوی!
كافه ای كه حال و هوای هركسی را دگرگون می كند. كافه ۱۸۶۰ با آن فضای متفاوت و عجیبش دنیای دیگری در خود دارد؛ همین كه وارد كافه می شوید خودتان را وسط یكی از لوكیشن های فیلم های وسترن می یابید. كافه ای كه دكوراسیونش براساس سال ۱۸۶۰ طراحی شده است و ظاهر متفاوت آن برای جوان ها یك تجربه ی جدید و برای بزرگترها نوستالژی دوران جوانی شان است.

روی دیوارها كلاه كابویی و عكس‌هایی از فیلم‌های وسترن نصب شده و موزیك كانتری كه پخش میشود نیز به كافه فضای وهم آلودی بخشیده است.كافی شاپ ۱۸۶۰ مشهد در كنار موزیك كانتری و برخورد خوب و حرفه ای پرسنل با كلاه و لباس كابوی به یك كافه ی همه چیز تمام وسترنی تبدیل شده است.از دكور كافه كه بگذریم خوردنی‌های قابل قبول و كاركنان پذیرا و مهربان كافه میتواند برایمان جالب باشد، هرچند كه بسیاری میحط دنجش را هم پسندیده‌اند.

اما تنها ظاهر این كافه نیست كه هر كسی را به سمت خود جذب می كند؛ كافیست سری به منوی كافی شاپ ۱۸۶۰ مشهد بزنید و در فصل سرما خودتان را مهمان یك قهوه ی خوش طعم كنید.
راستی لذت امتحان موكتل مارگاریتا و آیس لمون تی خنك این كافه را در فصل تابستان در كنار برگرهای اصیل آمریكایی از دست ندهید. از بهترین خوردنی‌های كافه ۱۸۶۰، هات داگ و همبرگرهایش است و چیزهایی مثل چای كابوكی، پای سیب و ماكیاتو.

نحوه دسترسی به كافه وسترن ۱۸۶۰

آدرس: مشهد، هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم
ساعت فعالیت كافی شاپ ۱۸۶۰مشهد از ۳۰: ۱۷ الی ۲۴ است. گنجایش سالن كافی شاپ در حدود ۳۰نفر می‌باشد. دارای اینترنت وایرلس است و رزرو تلفنی نز امكان دارد.

 

كافه وسترن ۱۸۶۰ ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت-eLK7fMRIga