ریپورتاژ آگهی
۳ پیشنهاد هیجان انگیز برای شكم گردی در مشهد

۳ پیشنهاد هیجان انگیز برای شكم گردی در مشهد

سفر به مشهد یكی از هیجان انگیز ترین اتفاقاتی است كه برای هر مسافر می تواند جذاب و خاطره ساز به نظر برسد. بیشتر كسانی كه به مشهد سفر می كنند دوست دارند
  • 1400/12/16
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : خراسان رضوی مشهد

سفر به مشهد یكی از هیجان انگیز ترین اتفاقاتی است كه برای هر مسافر می تواند جذاب و خاطره ساز به نظر برسد. بیشتر كسانی كه به مشهد سفر می كنند دوست دارند در مدت زمان كوتاه سفر خود تمام جذابیت های شهر را كشف كنند. یكی از هیجان انگیزترین قسمت های هر سفر داستان خوردنی ها و غذاهای خوش طعمی است كه هوش از سر مسافران می برد. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت اختصاصی تنها در مورد شكم گردی در مشهد و انتخاب بهترین خوردنی ها صحبت كنیم و با ۳ پیشنهاد جذاب شما را حیرت زده كنیم.
۱. شام و نهار سفر خود را به دست بهترین رستوران های مشهد بسپارید
بیشتر مسافران در طول سفر تمام وعده های غذایی خود را در رستوران ها و فست فودها صرف می كنند. خوشبختانه مشهد از جمله شهرهایی است كه رستوران های با كیفیت و هیجان انگیز زیادی در سطح شهر دارد. یكی از بهترین رستوران های مشهد كه همیشه بین مسافران و اهالی مشهد معروف است رستوران پدیده شاندیز مشهد نام دارد.
اگر به دنبل رستورانی می گردید كه كمی از مشهد فاصله داشته باشد تا شما بتوانید بعد از تماشای جاذبه های دیدنی اطراف مشهد، شام خوشمزه ای را در آنجا صرف كنید، پدیده شاندیز یكی از جذاب ترین جاهایی است كه هر مسافر در طول سفر خود حتما باید به آن سر بزنید تا با خوردن بهترین شیشلیك دنیا حسابی دلی از عزا در بیاورید. این رستوران حسابی هوای مشتریان خود را دارد و با حجم بالایی كه برای غذاها در نظر گرفته به خوبی آن ها را سیر می كند.

-Q6WqtxBo9a

قیمت منو رستوران پدیده شاندیز به نسبت كیفیت بی نظیر غذاهایی كه ارائه می دهد و همچنین فضای بزرگ و جذابی كه دارد مناسب است. همچنین محیط رستوران پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یك مكان تفریحی برای مردم به حساب می آید. پدیده شاندیز یك پدیده جذاب است كه به دل هر كس می نشیند اما به دلیل فاصله ای كه از مشهد دارد گاهی دسترسی را برای مسافران سخت تر می كند. اگر شما هم به دنبال بهترین رستوران نزدیك حرم و داخل شهر می گردید خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

۲. رستوران پسران كریم مشهد و چلوماهیچه های جذابش را از دست ندهید
رستوران پسران كریم مشهد یكی دیگر از معروف ترین رستوران های مشهد است كه به خوبی بین مردم شهرت و اعتبار بالایی كسب كرده است. برای درك طعم بی نظیر غذاهای بی نظیر این رستوران، كافی است یك بشقاب برنج زعفرانی كره ای را در كنار ماهیچه های طعم دار شده كه به همراه پیاز داغ فراوان تزئین شده است را با دورچین های جذابی مانند ته چین، لیمو و فلفل تصور كنید تا بتوانید طعم لذیذ یك چلو ماهیچه بی نظیر را زیر زبان خود احساس كنید.
رستوران پسران كریم مشهد علاوه بر چلوماهیچه های خوش طعم و معروفش انواع كباب ها و شیشلیك های مخصوص را در منو خود جا داده است. همچنین مقدار غذای پسران كریم به نسبت قیمتی كه دارد بسیار زیاد است به اندازه ای كه بیشتر مشتریان این رستوران یك غذا را برای دونفر سفارش می دهند.
این رستوران به چلوماهیچه های هیجان انگیز و خوشمزه ای كه دارد معروف است به همین دلیل سه شعبه فعال در سراسر مشهد دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز كسانی باشد كه به ذوق چشیدن طعم خوشمزه چلوماهیچه پسران كریم به مشهد آمده اند.

-6x4AsuDPRE

شعبه مركزی : مشهد ، بلوارسجاد ، خیابان فرهاد ، فرهاد۲۲ ، انتهای كوچه سمت راست تلفن شعبه سجاد : ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳
شعبه مجتمع مروارید : مشهد ، انتهای خیابان خیام شمالی ، مجتمع مروارید تلفن شعبه خیام شمالی : ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۱۴
شعبه آلتون : مشهد ، خیابان دانشگاه ، برج تجاری آلتون تلفن شعبه آلتون : ۰۵۱۳۸۴۹۱۲۰۸
۳- كافی شاپ های مشهد را فراموش نكنید
در طول سفر هیچ چیز به اندازه یك قهوه تازه و یا نوشیدنی خنك و طبیعی حال آدم را خوش نمی كند. كافی شاپ های مشهد با فضای گرم و صمیمی این امكان را به مردم می دهند تا یك عصر دلپذیر و جذاب را در محیطی دلنشین سپری كنند. اما بهترین كافی شاپ های مشهد كدام اند؟

– كافه لئون یكی از جذاب ترین كافه های فضای باز مشهد به حساب می آید و فضای جذاب آن همیشه برای مشهدی ها قابل توجه بوده است.
– كافه كیوسك نقلی ترین و دنج ترین كافی شاپ مشهد در فاصله ای نزدیك به حرم است. این كافه فصای مناسبی دارد و منوی متنوعی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
– كافه گلدون نام یكی از كافه های جوان پسند مشهد است. این كافی شاپ در قسمت شمالی شهر قرار گرفته و به عنوان یكی از بهترین كافه های مشهد از آن همیشه نام برده می شود.

-ZcNQEki229

پیشنهاد می كنم قبل از سفر به مشهد نام این سه كافه بی نظیر را در ذهن خود ثبت كنید تا در یكی از عصر های دلنشین سفر خود كافه گردی را در اولویت خود قرار دهید. فراموش نكنید كه با امتحان كردن خوشمزه ترین غذاها در رستوران های معروف مشهد می توانید خاطره دلپذیری را از سفر به مشهد برای خود به یادگار بگذارید. پس در انتخاب رستوران هایی كه برای صرف غذا به آن مراجعه می كنید دقت كنید و این ۳ پیشنهاد را فراموش نكنید.