ریپورتاژ آگهی
شیرینی سرای خروس قندی شعبه مركزی مشهد

شیرینی سرای خروس قندی شعبه مركزی مشهد

شیرینی سرای خروس قندی كه در سال ۱۳۶۶ تاسیس شد و در ابتدا به دلیل استقبال كم مردم از شیرینی و محدود بودن تعداد قنادی ها فقط به صورت خانگی تولید و عرضه میشد.
  • 1400/12/16
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : شعبه ۱ (كارگاه و مركزی) : بلوار معلم ، بین فارغ التحصیلان و دندانپزشكان تلفن : ۳۵۰۹۹۰۴۱، شعبه ۲ : بلوار سجاد ، ابتدای خیابان بهارستان تلفن : ۳۷۶۱۲۱۴۶، شعبه ۳ : بلـوار وكیل آباد ، بین جلال آل احمد ۹ و ۱۱ تلفن : ۳۶۰۱۹۹۲۴، شعبه ۴ : بلــوار خیـام – بین خیام ۱۰ و ۱۲ تلفن : ۳۷۶۱۲۱۱۱،

شیرینی سرای خروس قندی كه در سال ۱۳۶۶ تاسیس شد و در ابتدا به دلیل استقبال كم مردم از شیرینی و محدود بودن تعداد قنادی ها فقط به صورت خانگی تولید و عرضه میشد. بعد از گذشت چندسال كیك خروس قندی در بین تمام افراد و طبقات مردم محبوبیت خاصی پیدا كرد و همچنان در خیابان بهارستان فعالیت میكرد كه در سال ۱۳۸۳ با افتتاح شعبه دوم این خروس قندی در خیابان جلال آل احمد رشد بسیار چشمگیری در كیفیت و تحول عظیمی در این مجموعه ایجاد شد.در همان سال خروس قندی با راه اندازی كارگاه اختصاصی به صورت رسمی شروع به فعالیت و تولید محصولات خود كرد و در سال ۱۳۹۰ با توجه به رشد صنعت شیرینی پزی و نیاز مردم مجموعه خروس قندی كارگاه خود را مجهزتر و مدرن تر نمود و تا كنون بین مردم محبوب و به خوبی از آن یاد میشود.

شیرینی و كیكهای شیرینی سرای خروس قندی  از كیفیت بالا و طعم و مزه دلنشین و ظاهری زیبا برخوردار است . شیرینی سرای خروس قندی  با پرسنلی مجرب و كار آزموده شیرینی و كیك ها را با بهترین كیفیت برای خدمت رسانی به مشتری آماده می سازند .

قنادی خروس قندی با مدیریت خانم شیدا صلاحی با ۴ شعبه در شهر مشهد فعالیت دارند.

شعبه ۱ (كارگاه و مركزی) : بلوار معلم ، بین فارغ التحصیلان و دندانپزشكان تلفن : ۳۵۰۹۹۰۴۱،

شعبه ۲ : بلوار سجاد ، ابتدای خیابان بهارستان تلفن : ۳۷۶۱۲۱۴۶،

شعبه ۳ : بلـوار وكیل آباد ، بین جلال آل احمد ۹ و ۱۱ تلفن : ۳۶۰۱۹۹۲۴،

شعبه ۴ : بلــوار خیـام – بین خیام ۱۰ و ۱۲ تلفن : ۳۷۶۱۲۱۱۱،

شیرینی سرای خروس قندی شعبه مركزی مشهد-I5v9lB3Id7

شیرینی سرای خروس قندی شعبه مركزی مشهد-sbjoKlzfXW

شیرینی سرای خروس قندی شعبه مركزی مشهد-z8qSKYSA7c

شیرینی سرای خروس قندی شعبه مركزی مشهد-nj7z0fjgqZ