ریپورتاژ آگهی
هتل آپارتمان طباطبایی مشهد

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد

یكی از هتلهای نزدیك حرم مطهر امام رضا (ع ) هتل آپارتمان طباطبایی مشهداست . از مزیت های این هتل فاصله كمتر از ۶ دقیقه ای با حر
  • 1400/12/16
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : مشهد، امام رضا۸، چهار راه اول سمت راست

یكی از هتلهای نزدیك حرم مطهر امام رضا (ع ) هتل آپارتمان طباطبایی مشهداست . از مزیت های این هتل فاصله كمتر از ۶ دقیقه ای با حرم مطهر رضوی بوده و هچنین دسترسی مناسب و راحتی به بازارها و مجتمع تجاری مشهد بویژه بازار رضا (ع) دارد. هتل آپارتمان طباطبایی مشهد از امكانات مناسب و كادری مجرب برخوردار بوده و می توان با اقامت در هتل طباطبایی، اقامت خاطره انگیزی را تجربه كرد.
هتل طباطبایی در آذر ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز كرد و با ساختمانی ۵ طبقه و مجموع ۲۵ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران مشهد مقدس است.
امكانات:
هتل آپارتمان طباطبایی خدمات و امكاناتی در حد یك هتل یك ستاره را برای میهمانان فراهم كرده است كه از آن جمله می توان اشاره كرد به تلفن، یخچال، تلویزیون، پاور سوئیچ، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، روم سرویس، اتاق چمدان، آسانسور، كافی شاپ و رستوران.
جاذبه های اطراف
هتل آپارتمان طباطبایی مشهدبا واقع شدن در خیابان امام رضا ۸ دسترسی خوبی به حرم مطهر رضوی دارد، همچنین مسافران به سهولت می توانند به بازار امام رضا، بازار اطلسیه و بیمارستان امام رضا نیز دسترسی داشته باشند.
اطلاعات تكمیلی
پذیرش بانوان با ارائه مدارك شناسایی معتبر امكان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امكان پذیر است.

آدرس: مشهد، امام رضا۸، چهار راه اول سمت راست

 

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد-R3WChTudbO

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد-qNrUfPwPLy

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد-ERs4LcxaxC

هتل آپارتمان طباطبایی مشهد-yKk26VBvf5