ریپورتاژ آگهی
كافه‌ بازی فكرینو مشهد

كافه‌ بازی فكرینو مشهد

خوشبختانه برای افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت، بازی‌های گوناگونی طراحی شده و فكرینو مجموعه‌ كاملی از آن‌ها را برای مشتری‌هایش فراهم آورده است.
  • 1400/12/16
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : آدرس :مشهد، تقاطع بلوار سناباد و خیابان كلاهدوز، نبش سناباد ۴۸

تعداد قابل‌ توجهی كافه‌بازی و یا كافه‌ بردگیم در مشهد وجود دارد. اكثر آن‌ها در محدوده‌ی بلوار سجاد، بلوار هاشمیه و یا به طور كلی در سمت غرب شهر واقع شده‌اند. شاید نبود و یا كمبود كافه‌بازی در سایر نقاط شهر مشهد را بتوان یكی از دلایل افتتاح كافه‌ بازی فكرینو مشهد در سمت دیگر شهر دانست. در سال ۱۳۹۷ مسئولان فكرینو با هدف ایجاد یك محیط تفریحی مناسب برای اقشار مختلف و خانواده‌ها، كافه‌ بازی فكرینو به‌عنوان یكی از مكان‌ های دیدنی مشهد را در مركز شهر تاسیس كردند.

درست در تقاطع خیابان سناباد و بلوار كلاهدوز، لوگوی زردرنگ فكرینو با تصویری از قهوه، تاس و كتاب، توجه بسیاری از افراد، به خصوص دوستداران بازی و سرگرمی را به خود جلب می‌كند تا برای دقایقی هم كه شده چند پله را پایین رفته و سری به این سالن بزرگ، شلوغ و پرهیجان بزنند. درست روبروی پله‌ها، یعنی سمت راست ورودی كافه‌بازی، اتاق بازی كامپیوتری یا همان PS4 قرار گرفته است.

اتاقی با طراحی جالب كه شما را به یاد فیلم‌های ترسناك یا سینما‌های سه‌بعدی می‌اندازد. در حال حاضر، با توجه به امكانات كافه‌، تنها دو نفر می‌توانند همزمان از بازی كامپیوتری لذت برده و یا به رقابت بپردازند. اما به گفته‌ مسئولان فكرینو، به زودی این امكانات افزایش خواهد یافت و با تجهیز شدن این بخش از كافه، امكان بازی كردن برای چهار نفر فراهم خواهد شد.

سالن بازی‌های فكری و رومیزی، سالن وسیعی شامل شش میز بزرگ با ظرفیت حدودا۴۰ نفر است. این در حالی است كه بازیكنان برخی میزها پر سر و صدا و برخی دیگر از آنان در سكوت بر روی بازی خود تمركز كرده‌اند. طراحی جذاب سالن، هر فرد با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌كند تا در سالن گشتی بزند و یا حداقل به تماشای بازی بقیه افراد مشغول شود.

طراحی داخلی، نمای دیوارها، نقاشی‌های اطراف، همگی به گونه‌ای‌ است كه گویا هر بخش برای یك بازی خاص طراحی و در نظر گرفته شده است. در سمت چپ ورودی اصلی، یك دستگاه اعصاب‌سنج قرار گرفته است كه مشتری‌ها را به چالش می‌كشد تا در صورت توانایی، تمام مسیر را بدون خطا طی كرده و از پیشنهاد هیجان‌انگیز تخفیف ۳۰ درصدی خرید بازی بهره‌مند شوند.

از چشمگیرترین بخش‌های سالن اصلی، قفسه‌های بزرگ سمت چپ مجموعه است كه درست پشت صندوق قرار گرفته است. قفسه‌هایی كه انواع و اقسام بازی‌های فكری و رومیزی را در خود جای داده‌اند. تصاویر جذاب روی جعبه‌های بازی و یا اسامی عجیب‌وغریب‌ بازی‌ها، توجه مخاطبین بازی‌های فكری را از هر گروه سنی جلب می‌كند.

قسمت انتهای سالن‌، مختص برگزاری ایونت‌ها یا همان رویدادها است. سالنی با ظرفیت ۳۵ نفر كه به طور اختصاصی برای بازی مافیا، سیكرت هیتلر و ایونت‌هایی از این دست طراحی شده و نقاشی‌های جذاب روی دیوار با طرحی از فیلم «پدرخوانده» گویای همه داستان است.
خوشبختانه برای افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت، بازی‌های گوناگونی طراحی شده و فكرینو مجموعه‌ كاملی از آن‌ها را برای مشتری‌هایش فراهم آورده است. علاوه بر بحث تفریح و گذراندن ساعاتی به خنده و بازی، نمی‌توان جنبه‌ آموزشی بازی‌ها را نادیده گرفت.

نحوه دسترسی به كافه‌ بازی فكرینو مشهد

آدرس :مشهد، تقاطع بلوار سناباد و خیابان كلاهدوز، نبش سناباد ۴۸

 

كافه‌ بازی فكرینو مشهد-7K4gYitHLD

كافه‌ بازی فكرینو مشهد-luGpTW9hmZ