ریپورتاژ آگهی
فرهنگسرای غدیر مشهد

فرهنگسرای غدیر مشهد

فرهنگسرای غدیر مشهد در سال ۱۳۸۱ با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و با زیربنای پنج هزار متر مربع دارای بخش هایی از قبیل: سالن
  • 1400/12/14
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : فرهنگسراهای ایران
آدرس : مشهد- بزرگراه غدیر،تقاطع بلوار شهید رستمی و شهید شیرودی
تلفن : 66059000-021

فرهنگسرای غدیر مشهد در سال ۱۳۸۱ با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و با زیربنای پنج هزار متر مربع دارای بخش هایی از قبیل: سالن ورزشی چند منظوره ، كلاس های آموزشی ، سالن آمفی تئاتر ، كتابخانه تخصصی كودك و نوجوان ، سالن های مطالعه آقایان و بانوان ، خانه نجوم ، اتاق اسباب بازی ، اتاق بازی های فكری ، نگارخانه و فضای تابستانی می باشد.
داشتن خانه نجوم فعال با پنج عدد تلسكوپ در فرهنگسرای غدیر مشهد ، كتابخانه تخصصی نجوم، افلاك نمای مكانیكی از جمله امكانات این فرهنگسرا در این بخش است ضمن اینكه در نمایشگاه نجوم سال گذشته در كوهسنگی ۲۵ هزار مخاطب فعال داشتته است. با توجه به طرح قاصدك كلاس‌های آموزشی برای مهد كودك و پیش دبستانی ، ‌مهارت‌آموزی،‌ خلاقیت و استعدادیابی، ‌قصه‌گویی، ‌زندگی پیامبران و دیگر موضوعات آموزش داده می‌شود.
همچنین لازم به ذكر است كه : نمازخانه، ‌اتاق كنفرانس و سالن همایش با ظرفیت ۳۸۰ نفر را از دیگر ظرفیت‌های فرهنگسرای غدیر مشهد است همچنین سالن ورزشی توپی كه قابلیت برگزاری ۱۲ رشته را دارد به عنوان محل ورزش بانوان در تمام ماه‌های سال استفاده می‌كنیم ضمن اینكه ۱۲ رشته ورزشی نیز برگزار می‌شود.
برنامه های آموزشی و فرهنگی فرهنگسرای غدیر مشهد
هدف (معرفی و تقدیر از استادكاران شاگرد پرور و احیای سنت حسنه ی استاد شاگردی) تقدیر از استادكاران شاگرد پرور كه در حال حاضر شاگردان ایشان در همان رشته در حال فعالیت هستند . تمایز این برنامه با دیگر برنامه های اوستا شاگرد در این بود كه اینبار از مربیان آموزشی كه با آموزششان منجر به اشتغال و كارآفرینی شده اند با حضور شاگردان ایشان و اجرای برنامه با معرفی استاد از سوی شاگردان دعوت به عمل آمده بود. -ورك شاپ نقاشی: هدف (استفاده از ظرفیتهای مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی) اجرای مسابقه ی ورك شاپ نقاشی در دو دبیرستان دخترانه با موضوع حمایت كارگر و خرید كالای ایرانی.
-كتاب خاطرات زنگ كار: جمع آوری خاطرات دانش آموزانی كه در تابستان نودوچهار و نوده وپنج كار می كرده اند. فرهنگسرای غدیر مشهد دارای كتابخانه‌ای با ۲۵ هزار عنوان با ۱۲ هزار عضو ثابت و ۲ هزار عضو فعال است.
فرهنگسرای غدیر مشهد دارای بزرگترین كتابخانه تخصصی كودك و نوجوان در شهر است ضمن اینكه خانه اسباب‌بازی و برنامه‌های اوقات فراغت نیز در دستور كار روزانه است.
آدرس: بزرگراه غدیر،تقاطع بلوار شهید رستمی و شهید شیرودی

 

فرهنگسرای غدیر مشهد-lHSBSmkiG1

فرهنگسرای غدیر مشهد-CsfNcqgIvd

فرهنگسرای غدیر مشهد-K12RqpUXIw