ریپورتاژ آگهی
پارك حجاب مشهد

پارك حجاب مشهد

فضای سبز پارك ها و بوستان ها در ایجاد چشم انداز دلنواز در فضای شهری تاثیر دارند و آرام بخش جسم و روح هستند
  • 1400/12/14
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : آدرس: مشهد، بلوار خیام، بلوار هدایت
تلفن : 66059000-021

پارك حجاب مشهد كه اولین پارك بانوان مشهد محسوب می‌شود، در حاشیه هدایت غربی- ستادی در شهر مشهد واقع است. پارك حجاب مشهد با زیربنایی در حدود دوازده هكتار، برای بانوان مشهد و ایجاد تحرك بیشتر و ایجاد فضایی برای ورزش بانوان در شهر مشهد ساخته شد است. دوچرخه، اسكیت، لوازم ورزشی، زمین ورزش كودكان و بوفه از امكاناتی است كه در این پارك وجود دارد. همچنین در قسمتی از پارك حجاب مشهد سالنی سرپوشیده جهت ورزش بانوان در نظر گرفته شده است. ورود آقایان به پارك حجاب تا ساعات غروب ممنوع است.
فضای سبز پارك ها و بوستان ها در ایجاد چشم انداز دلنواز در فضای شهری تاثیر دارند و آرام بخش جسم و روح هستند، در این امر شهرداری ها نقش به سزایی را ایفا می كنند.احداث پارك ها و فضای سبز در تلطیف هوا و افزایش كیفیت آن تاثیر به سزایی دارند.شهرداری برای رفاه ساكنین شهر مشهد به خصوص بانوان اولین پارك بانوان را در حاشیه هدایت غربی ایجاد كرده است.
بوستان حجاب مشهد اولین پارك برای استفاده بانوان مشهدی می باشد كه فضایی مناسب برای ورزش است.این بوستان فضایی به مساحت حدود ۱۲ هكتار را به خود اختصاص داده است كه ضلع جنوبی بوستان حجاب مشهد به خیابان ۳۵ متری حمزه محدود می شود.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بلوار هدایت

 

پارك حجاب مشهد-WPwpZdfdgC