ریپورتاژ آگهی
پارك كوهسار دره نمین

پارك كوهسار دره نمین

پارك كوهسار یكی از وسیع ترین پاركهای جنوب فارس می باشد و به سبب محیط طبیعی و دلنواز و منطقه وسیع و امكان توسعه فراوانش در آتیه ای نزدیك به جرات میتوان عنوان زیبا ترین پارك جنوب كشور را بهآن اختصاص داد
  • 1403/03/20
  • استان : فارس
  • شهر : جهرم
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : استان فارس-جنوب شهر جهرم
تلفن : 66059000-021

پارك كوهسار دره نمین: نگینی در دل طبیعت سرسبز استان اردبیل

مقدمه:

پارك كوهسار دره نمین كه به نام پارك جنگلی فندقلو نیز شناخته می‌شود، یكی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان اردبیل است. این پارك در دامنه كوه‌های سرسبز البرز واقع شده و با داشتن طبیعت بكر و چشم‌نواز، مكانی ایده‌آل برای تفریح و گردش در طبیعت است.

 پارك كوهسار دره نمین-ODiXBgaxub

پارك كوهسار یكی از وسیع ترین پاركهای جنوب فارس می باشد و به سبب محیط طبیعی و دلنواز و منطقه وسیع و امكان توسعه فراوانش در آتیه ای نزدیك به جرات میتوان عنوان زیبا ترین پارك جنوب كشور را بهآن اختصاص داد. این پارك وسیع در دهانه كوههای سرفراز جهرم در دره نمین جهرم واقع شده است. دره نمین در جنوب شهر جهرم قرار دارد.

پارك كوهسار دره نمین-aGPOBvMCsN

مردم جهرم این پارك را بعنوان پارك بالا نیز می شناسند. بدلیل واقع شدن در دره نمین از این پارك بعنوان پارك دره نمین نیز یاد میشود.

پارك كوهسار مشرف به شهر جهرم است و چشم اندازی بسیار زیبا و دلپذیر دارد. مناظر طبیعی این پارك واقعا دیدنی هستند. از خصوصیات پارك كوهسار این است كه محوطه فوق العاده وسیعی دارد.

پارك كوهسار دره نمین-DGDc1gtJGX

از امكانات این پارك تفریحی میتوان به پاركینگ خودرو ، پیست اسكیت، وسایل ورزشی، تجهیزات بازی برای كودكان و نوجوانان، شهربازی، سكوهای اقامتی جهت خانواده ها، آلاچیق، استخری بزرگ با قایق تفریحی، سرویس بهداشتی و فضای سبز اشاره كرد.

جهت زیبایی و طراوت پارك آبنماهای عالی نیز تعبیه شده است. شبانگاهان برجهای نور پارك كوهسار زیبایی آن را دوچندان می نماید.

پارك كوهسار دره نمین-DAZlP0KXPq

با توجه به اقدامات مناسب شهرداری جهرم در خصوص ساخت بندهای ذخیره آب در قسمت جنوبی این پارك و تكمیل بنا و فضای سبز آن در آینده ای نزدیك این پارك به یكی از فضاهای سبز معروف فارس تبدیل خواهد شد.

عزیزان علاقمندی كه از پارك آبشار بازدید میكنند میتوانند از امكانات و وسایل شهربازی نیز بهره ببرند و بطور مثال با سوارشدن چرخ و فلك چشم انداز بینظیری از شهر جهرم داشته باشند.

 

 

پارك كوهسار دره نمین-NseuL29x2m

نكات:

  • برای ورود به پارك كوهسار دره باید بلیط تهیه كنید.
  • در این پارك از روشن كردن آتش خودداری كنید.
  • زباله‌های خود را در سطل‌های مخصوص قرار دهید.
  • به طبیعت و حیوانات احترام بگذارید.

پارك كوهسار دره نمین-aD9YVlGIt5

پارك كوهسار دره یكی از زیباترین پارك‌های جنگلی ایران است كه با داشتن طبیعت بكر و امكانات رفاهی مناسب، مكانی ایده‌آل برای تفریح و گردش در طبیعت است. اگر به دنبال مكانی برای گذراندن اوقات فراغت خود در كنار خانواده و دوستان هستید، پارك كوهسار دره را به شما پیشنهاد می‌كنیم.