ریپورتاژ آگهی
هتل صادقیه مشهد

هتل صادقیه مشهد

با یكی از نزدیكترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا آشنا شوید. هتل صادقیه یكی از بهترین هتل های سه ستاره مشهد مقدس است
  • 1400/12/12
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد– خیابان خسروی نو – كوچه آیت الله خامنه ای

با یكی از نزدیكترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا آشنا شوید. هتل صادقیه یكی از بهترین هتل های سه ستاره مشهد مقدس است كه در فاصله ۵ دقیقه ای حرم در خیابان خسروی قرار دارد. این هتل تا فرودگاه، راه آهن و ترمینال مسافربری فاصله چندانی ندارد و به مراكز خریدی چون بازار رضا، جنت و زیست خاور نزدیك می باشد.
شما می توانید برای داشتن گردهمایی دوستانه یا خانوادگی یا زمانی كه خسته از خرید و زیارت باز می گردید در لابی هتل لحظاتی را به استراحت بگذرانید. این لابی مجهز به دكوراسیونی مناسب است كه با آكواریومی زیبا محیطی دلپذیر دارد. كتابخانه از دیگر امكانات هتل صادقیه است كه می تواند با داشتن كتاب هایی با موضوعات اجتماعی و مذهبی برای ساعتی شما را سرگرم كند.
اگر در تابستان این هتل را برای اقامت برگزیدید می توانید به رستوران تابستانه اش بروید و در فضای بازش از غذاهای خوشمزه و خوش طعم لذت ببرید.

آدرس هتل صادقیه مشهد :مشهد – خیابان خسروی نو – كوچه آیت الله خامنه ای

تلفن هتل صادقیه مشهد :۰۵۱۱۲۲۳۳۳۱۱

فكس هتل صادقیه مشهد :۰۵۱۱۲۲۳۳۳۱۱

استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم در اتاقها و اكثر قسمتهای هتل مهیاست و درضمن هتل دارای یك رستوران بزرگ و زیبا با ظرفیت پذیرائی ۱۵۰ نفر در هر نوبت می باشد.

هتل صادقیه مشهد در فاصله ای كمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر ، جهت زائرین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سال ۱۳۸۴ مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاصله از فرودگاه : ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله از حرم :۳۰۰ متر

 

هتل صادقیه مشهد-K7C67zfg7v

هتل صادقیه مشهد-xiQ2DW6AbO

هتل صادقیه مشهد-LXPpykV2Ax