ریپورتاژ آگهی
هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد

هتل سه ستاره سراج در نزدیكی حرم مطهر رضوی شهر مشهد واقع شده است.كیفیت مناسب هتل سراج مسافران را به رزرو این هتل ترغیب می كند. اقامت در این هتل برای كسانی كه می خواهند به حرم امام رضا (ع) نزدیك باشند انتخاب مناسبی است
  • 1400/12/12
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : هتل سراج مشهد - خ طبرسی، خ طبرسی ۱۶ هتل سراج مشهد

هتل سه ستاره سراج در نزدیكی حرم مطهر رضوی شهر مشهد واقع شده است.كیفیت مناسب هتل سراج مسافران را به رزرو این هتل ترغیب می كند. اقامت در این هتل برای كسانی كه می خواهند به حرم امام رضا (ع) نزدیك باشند انتخاب مناسبی است با طی۷ الی ۸ دقیقه پیاده روی می توانید به بارگاه ملكوتی برسید.
با اقامت در هتل نوساز ( افتتاح سال ۹۴) سراج مشهد در فضایی آرام و دلنشین اقامتی لذت بخش را تجربه كنید. موقعیت مكانی مطلوب و كیفیت مناسب هتل سراج مسافران را به رزرو این هتل ترغیب می كند. اقامت در این هتل برای كسانی كه می خواهند به حرم امام رضا (ع) نزدیك باشند انتخاب مناسبی است با طی۷ الی ۸ دقیقه پیاده روی می توانید به بارگاه ملكوتی برسید.
با رزرو این اقامتگاه به مجتمع های تجاری كمربندی شارستان و همچنین به بازار طبرسی دسترسی آسانی دارید و به سهولت و بدون اتلاف وقت می توانید خرید های خود را انجام داده و سوغاتی های مشهد را نیز برای عزیزانتان خریداری نمایید.
از هتل سراج مشهد به راحتی می توانید به مكان های گردشگری از جمله به باغ نادری و موزه مردم شناسی بروید و لحظات خوشی را سپری نمایید.رستوران هتل نیز با سرو لذیذترین غذا های ایرانی و عربی شیرین ترین اقامت را برای شما ثبت خواهد كرد.

آدرس :مشهد، خ طبرسی، خ طبرسی ۱۶ هتل سراج مشهد

 

هتل سراج مشهد-VvyEucJcEp

هتل سراج مشهد-wTNKvEexly

هتل سراج مشهد-D1clOQ3MbO

هتل سراج مشهد-iZpMifDo0F

هتل سراج مشهد-ddGDmOqfHF

هتل سراج مشهد-LtZ36vnI0g

هتل سراج مشهد-bgVzZlu0Ws

هتل سراج مشهد-ofd1f7m2up

هتل سراج مشهد-eozDJUcUyA

هتل سراج مشهد-2kf7goK6CV

هتل سراج مشهد-InKJ0zRMex

هتل سراج مشهد-tpvwowRcfF

هتل سراج مشهد-9aYX6Gr9kS

هتل سراج مشهد-ldK87ednHf

هتل سراج مشهد-dzrVKNecjO