ریپورتاژ آگهی
هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان از سری هتل های آریا در حاشیه رودخانه زاینده رود واقع شده است و چشم انداز زیبایی دارد به خصوص زمانی كه رودخانه پرآب باشد.
  • 1400/12/12
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان اصفهان, اصفهان-در حاشیه رودخانه زاینده رود واقع شده است

هتل آسمان اصفهان از سری هتل های آریا در حاشیه رودخانه زاینده رود واقع شده است و چشم انداز زیبایی دارد به خصوص زمانی كه رودخانه پرآب باشد. ساختمان این هتل یكی از مرتفع ترین ساختمان های شهر محسوب می شود. موقعیت مكانی عالی، دسترسی آسان به مركز شهر و مكان های تاریخی همچنین پرسنل مجرب و قیمت مناسب هتل آسمان را مورد پسند گردشگران داخلی و خارجی قرار داده است.
در مركز ملی سامانه رزرواسیون مهر می توانید ضمن بررسی امكانات و خدمات، رزرو اینترنتی هتل آسمان اصفهان را انجام دهید. رستوران گردان هتل آسمان اصفهان تنها رستورانی با این موقعیت در شهر اصفهان با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با چشم انداز زیبا این رستوران را محبوب بسیاری از مسافران و حتی شهروندان اصفهانی قرار داده است.
كافی شاپ با فضایی دلپذیر همراه با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و فست فود هتل آسمان آماده پذیرایی از میهمانان هستند.نكته قابل توجه اینكه اقامت با صبحانه هتل آسمان اصفهان رایگان است. از امكانات هتل آسمان می توان به پاركینگ، تاكسی سرویس، صندوق امانات و مینی بار اشاره كرد، همچنین امكانات ورزشی هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان استخر سرپوشیده، سونا، جكوزی و اتاق ماساژ هستند.
در این هتل ویلچر و رمپ برای معلولین عزیز وجود دارد. هتل آسمان در مركز شهر اصفهان واقع شده و دسترسی آسان به مراكز تجاری مانند پاساژ كوثر، پاساژ انقلاب و… دارد. از جذابیت های تاریخی نزدیك به هتل آسمان هشت بهشت و سی و سه پل هستند اما به دلیل قرار گرفتن این هتل در مركز شهر به دسترسی به اكثر مراكز تاریخی آسان است.
هتل چهار ستاره تاپ آسمان با موقعیت ویژه (مرتفع ترین ساختمان)در شهر تاریخی اصفهان در حاشیه زیبای زاینده رود، مشتمل بر سیزده طبقه می باشد.

تمامی اتاقها شامل : یخچال، تلویزیون رنگی، ویدئو مركزی، سیستمهای گرمایشی و سرمایشی، سیستم هوای تازه، سرویس بهداشتی فرنگی، امكان دسترسی به اینترنت در تمامی اتاقها ، شبكه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی،پنلهای صوتی مجهز به رادیو و پخش موزیك ، مینی بار می باشد…خدمات رفاهی هتل شامل: لاندری و خیاطخانه، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالنهای اجتماعات با ظرفیت های مختلف، استخر سرپوشیده، سونای خشك و بخار، جكوزی، رستوران منحصر بفرد و گردان ستاره، رستوران خورشید، كافی شاپ ماه، صرافی، كافی نت، پاركینگ می باشد.

هتل آسمان اصفهان-Ymv37iXgKe

هتل آسمان اصفهان-AmbFrlPepD

هتل آسمان اصفهان-QlMytqubIT

هتل آسمان اصفهان-ocO54Ubxb3

هتل آسمان اصفهان-u2RY6kGVg4

هتل آسمان اصفهان-bNzfnDCGXp

هتل آسمان اصفهان-gDBNbKwoKx

هتل آسمان اصفهان-OKvRbcHK38

هتل آسمان اصفهان-vTNNuuerGO