ریپورتاژ آگهی
وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌كنیم

وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌كنیم

رییس جامعه‌ی هتل‌داران ایران گفت: با توجه به تغییر شرایط كلی كشور، میزان درخواست خارجی‌ها برای سفر به ایران روبه افزایش است كه این وضعیت، چشم‌انداز روشنی را برای گردشگری ایران رقم می‌زند
  • 1400/11/07
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : تهران
تلفن : 66059000-021

رییس جامعه‌ی هتل‌داران ایران گفت: با توجه به تغییر شرایط كلی كشور، میزان درخواست خارجی‌ها برای سفر به ایران روبه افزایش است كه این وضعیت، چشم‌انداز روشنی را برای گردشگری ایران رقم می‌زند.

جمشید حمزه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی عملكرد ۱۰۰ روزه‌ی دولت در حوزه‌ی گردشگری، اظهار كرد: وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌كنیم‌، چون سفر خارجی‌ها به ایران در حال افزایش است و تغییر این روند قطعا به نفع آژانس‌های گردشگری‌، مراكز اقامتی و بخش‌های مرتبط با این حوزه خواهد بود، خوشبختانه تغییر این روند كاملا برای ما مشهود است.

او این تغییرات مثبت را با وضع كلی كشور بی‌ارتباط ندانست و ادامه داد: قضاوت براساس این ۱۰۰ روز، هنوز زود است، چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تغییرات خود را بویژه در معاونت گردشگری تازه آغاز كرده، ولی با این حال، سیاست‌های رییس این سازمان انصافا روشن و شفاف است و همه امیدواریم اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

رییس جامعه‌ی هتل‌داران ایران همچنین درباره‌ی ایجاد تحول در بخش زیرساخت‌های گردشگری در طول این مدت‌، گفت: تحول در حوزه‌ی زیرساخت‌های گردشگری، زمان‌بر است و اكنون نمی‌توان درباره‌ی آن صحبت كرد. علاوه‌ بر این، بهبود وضعیت زیرساخت‌ها فقط به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مربوط نمی‌شود، چراكه سازمان‌ها و وزارتخانه‌های زیادی در این امر دخیل هستند؛‌ ولی با همه‌ی این‌ها ما به آینده، خوش‌بین هستیم، چون آثار آن همین حالا نیز مشهود است.

حمزه‌زاده سپس به نشست مشتركی كه جامعه‌ی هتل‌داران به‌تازگی با معاون جدید گردشگری داشته است، اشاره و اضافه كرد: آنچه در آن جسله، اصل و محور بود، تأكید روی تعامل و همفكری بود‌. ما هم به این همكاری‌ها خوش‌بین هستیم، چون بیشتر مشكلات گذشته، ناشی از نبودن همكاری و تعامل میان تشكل‌ها و انجمن‌های خصوصی و سازمان بود و اگر اكنون این تعامل برقرار شود‌، بسیار از مشكلات و چالش‌ها حل خواهد شد.

وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌كنیم-eK4ZxscRNu