ریپورتاژ آگهی
قنادی پاپا مشهد

قنادی پاپا مشهد

قنادی پاپا در حال حاضر با تعداد بیش از ۲۰ نفر از بهترین و مجرب ترین پرسنل در محیطی بسیار زیبا اجناس خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید
  • 1400/12/11
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد-بلوار سازمان آب- نبش صادقی ۵

قنادی پاپا در حال حاضر با تعداد بیش از ۲۰ نفر از بهترین و مجرب ترین پرسنل در محیطی بسیار زیبا اجناس خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید كه از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

شیرینی خشك : از بهترین آرد – شكر – روغن – زعفران ، … تهیه و در بسته بندیهای زیبا عرضه میگردد. تهیه این نوع شیرینی بدلیل استفاده از بهترین متریال باعث گردیده تا چندماه كیفیت اولیه خود را حفظ و قابل استفاده باشد ، كه این مهم موجب گردیده تا توجه مشتریانی از اقصی نقاط استان و كشور را به خود جلب نماید.

شیرینی تر : كه شامل انواع شیرینی خامه ای – كیك و دسر می باشد. از بهترین خامه پاستوریزه با امكانات كاملاٌ بهداشتی و زیر نظر استاد كارهای مجرب در مدلهای بسیار متنوع تهیه و ارائه میگردد كه شادی بخش مجالس عروسی – تولد – و مهمانی های شما عزیزان خواهد بود.

جدیدترین مدلها و بهترین سیستمهای تولیدی انواع كیك و شیرینی را در شیرینی سرا پاپا در اختیارتان می گذاریم تا مراسم عروسی رویایی شما به بهترین شكل برگزار شود.

قنادی پاپا جهت رفاه حال مشتریان عزیز با ۲ شعبه خدمات خود را ارائه می دهد.

شعبه ۱: بلوار سازمان آب- نبش صادقی ۵

تلفن: ۳۷۲۶۹۴۱۰

شعبه ۲: شهرك غرب- قاسم آباد- نبش شریعتی ۲۰

تلفن: ۳۶۶۱۹۳۵۱

 

قنادی پاپا مشهد-RckPx1tLQM

قنادی پاپا مشهد-csQYjxnPdX

قنادی پاپا مشهد-vWhdynOPux

قنادی پاپا مشهد-N5aLgIftsx

قنادی پاپا مشهد-sLElBxJwyf