ریپورتاژ آگهی
پیست اسكی بین الملی پولادكف

پیست اسكی بین الملی پولادكف

پیست پولادكف دارای هتل چهار ستاره، ۴ واحد غذاخوری، تله كابین به طول ۲ كیلومتر، ۲ دستگاه تلی اسكی ویژه اسكی بازان به طول ۱۶۰۰ متر و ۸ دستگاه موتور برفی است.
  • 1400/12/11
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : استان فارس, شیراز-پیست اسكی بین الملی پولادكف در ۸۸ كیلومتری شمال شیراز و كیلومتر ۱۵ جاده سپیدان به آبشار مارگون قراردارد
تلفن : 66059000-021

پیست اسكی بین الملی پولادكف در ۸۸ كیلومتری شمال شیراز و كیلومتر ۱۵ جاده سپیدان به آبشار مارگون قراردارد. پیست پولادكف دارای هتل چهار ستاره، ۴ واحد غذاخوری، تله كابین به طول ۲ كیلومتر، ۲ دستگاه تلی اسكی ویژه اسكی بازان به طول ۱۶۰۰ متر و ۸ دستگاه موتور برفی است. در نزدیكی پیست اسكی پولادكف، پیست اسكی كوچك تری وجود دارد كه به پیست اسكی سپیدان شناخته می شود. بارش سنگین برف در فصل زمستان یكی از زیبا ترین جاذبه های استان فارس در این منطقه محسوب می شود. این مجموعه با استقبال بی نظیر مردم وعلاقمندان به ورزش اسكی در ایام زمستان روبرو است و با توجه به قرار گرفتن در مسیر آبشار زیبای مارگون از موقعیت ویژه ای برخوردار می باشد. وجود امكانات اقامتی و تفریحی مناسب و متنوع باعت شده این پیست در سایر فصول هم قابل استفاده باشد بطوریكه در فصل تابستان امكان پرداختن به ورزش مفرح اسكی روی چمن نیز در این مجموعه وجود دارد و تله كابین آن در تمام ایام سال فعال است. این پیست مكان تفریحی و ورزشی بسیاری از خانواده‌ها و جوانان است.

امكانات موجود پیست: پاركینگ و نمازخانه، اجاره تجهیزات اسكی، كافی شاپ

پیست اسكی بین الملی پولادكف-fphTvU3x9W

پیست اسكی بین الملی پولادكف-tH13rb2DdF

پیست اسكی بین الملی پولادكف-4Q3Q8xlhSm