ریپورتاژ آگهی
هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل دو ستاره پارسه مشهد یكی از بهترین هتلهای دو ستاره شهر مشهد مقدس می باشد
  • 1400/12/11
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد-خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱، خیابان كامیاب، پلاك ۶۰

هتل دو ستاره پارسه مشهد یكی از بهترین هتلهای دو ستاره شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) با امكانات قابل قبولی آماده پذیرایی از شما زائرین عزیز می باشد.از امكانات هتل پارسه مشهد می توان به: رستوران (با ظرفیت ۱۳۰ صندلی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس)، كافی شاپ، آسانسور، اینترنت، لاندری، پاركینگ (با ظرفیت ۲۰ خودرو)، سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایش از كف و … اشاره كرد.مزیت‌هایی است كه هتل پارسه را از سایرین متمایز كرده است. هتل پارسه ۴۶ اتاق شامل ۵ اتاق دو تخته، ۱۵ اتاق دو تخت همراه با یك كاناپه، ۱۵ اتاق سه تخت همراه با یك كاناپه، ۵ آپارتمان یك خوابه ۵ تخت و ۶ آپارتمان دو اتاق خوابه ۵ تخت و یك كاناپه است.

از امكانات هتل ۲ ستاره پارسه مشهد می توان به: رستوران (با ظرفیت ۱۳۰ صندلی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس)، كافی شاپ، آسانسور، اینترنت Wifi (رایگان محدود)، لاندری، پاركینگ (با ظرفیت ۲۰ خودرو)، سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایش از كف و … اشاره كرد.از این گذشته رستوران آن منوی كاملی دارد كه شامل ۱۲ نوع غذا برای ناهار و ۱۰ نوع غذا برای شام است.

لازم به ذكر است لابی هتل پارسه با قرار دادن اتومبیل های لوكس كلاسیك جهت علاقه مندان به تماشای این نوع اتومبیل ها و نیز پرسنل مجرب و كارآزموده آماده است تا خدمات قابل قبولی را به شما میهمان گرامی ارائه دهند تا خاطره خوبی از اقامت در مشهد و زیارت بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) را تجربه كنید.
هتل پارسه با اینكه هتل نسبتا كوچكی است اما از فضای بازی كودكان غافل نشده است و داشتن سالن بازی مخصوص كودكان یكی از ویژگی‌هایی است كه مورد توجه مهمانان قرار گرفته است. چایخانه سنتی وكافی‌شاپ از دیگر جذابیت‌های هتل پارسه است.
آدرس: “مشهد، خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱، خیابان كامیاب، پلاك ۶۰.

تلفن :۰۵۱۳۱۹۹۴

هتل پارسه مشهد-8g6zgH8xhl

هتل پارسه مشهد-OUvbx84oqC

هتل پارسه مشهد-4hsRnRCH7j

هتل پارسه مشهد-R5byARS8AE

هتل پارسه مشهد-y9KEngTqph

هتل پارسه مشهد-7mOobFTyLe

هتل پارسه مشهد-Ram1vivQfy

هتل پارسه مشهد-7JzilF7qFW