ریپورتاژ آگهی
هتل سنتی اردیبهشت اصفهان

هتل سنتی اردیبهشت اصفهان

هتل اردیبهشت اصفهان قدمتی ۸۰ ساله دارد، اما در اواخر سال ۹۵ بطور كامل بازسازی گردید و در اوایل سال ۹۶ افتتاح شد.
  • 1400/12/11
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان اصفهان, اصفهان – خیابان آیت اله كاشانی – حدفاصل شیخ بهایی و طالقانی – كوچه ۳۱

هتل اردیبهشت اصفهان قدمتی ۸۰ ساله دارد، اما در اواخر سال ۹۵ بطور كامل بازسازی گردید و در اوایل سال ۹۶ افتتاح شد. علیرغم اینكه هتل دارای امكانات مدرنی است اما فضای آن به صورت سنتی حفظ گردیده است. لابی در حیاط كاملا سنتی سرای اردیبهشت است كه در وسط آن حوض و فواره های زیبایی قرار دارد. حال و هوای سنتی حتی در اتاق های مجموعه نیز وجود دارد بطوریكه در آنها از كرسی گرمایشی استفاده می گردد.

خدمات و امكانات هتل سنتی اردیبهشت اصفهان

یكی از برترین امكانات هتل داشتن سبكی سنتی آن هم تقریبا در مركز شهر گنبدهای فیروزه ای است، نمای سنتی همراه با پنجره های مشبك جلوه ی زیبایی به هتل داده است.

این هتل نقلی و سنتی دارای ۱۶ اتاق در سه طبقه بوده كه تمام آنها در طول بازسازی به امكانات رفاهی مجهز شده اند. رستوران بام هتل كه در فضای باز قرار دارد، مكان فوق العاده ای برای صرف غذا به ویژه در فصل بهار و زیر سقف آسمان است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی برای میهمانان سرو می شود. در كافی شاپ نیز می توانید انواع دمنوش های گیاهی با خواص درمانی را میل كنید. با وجود اینكه هتل فاقد پاركینگ است، اما در مجاورت آن پاركینگ عمومی وجود دارد كه مسافران می توانند از آن استفاده كنند.

جاذبه های نزدیك به هتل سنتی اردیبهشت اصفهان

از آنجایی كه هتل در نزدیكی مركز شهر قرار دارد، میهمانان دسترسی راحتی به اماكن دیدنی و تاریخی اصفهان خواهند داشت، همچنین هتل فاصله ی اندكی با میدان نقش جهان و زاینده رود دارد. علاوه بر این برای خرید هم می توانید به راحتی به چهارباغ عباسی رفته و از مراكز خرید آنجا، سوغاتی و هدیه برای دوستان و عزیزانتان بخرید.

موقعیت مكانی هتل به گونه ای است كه به راحتی به وسایل حمل و نقل شهری دسترسی خواهید داشت و با مشكلی در رفت و آمد مواجه نخواهید شد.

فاصله تا سی وسه پل: ۱۳ دقیقه با ماشین (۵٫۶ كیلومتر)
فاصله تا میدان نقش جهان: ۱۸ دقیقه با ماشین (۵٫۲ كیلومتر)
فاصله تا كاخ عالی قاپو: ۱۴ دقیقه با ماشین (۴٫۲ كیلومتر)
فاصله تا پل خواجو: ۱۸ دقیقه با ماشین (۷٫۶ كیلومتر)
فاصله تا عمارت و باغ چهل ستون: ۱ روز و ۳ ساعت با ماشین (۲٬۰۳۴ كیلومتر)

آدرس : اصفهان – خیابان آیت اله كاشانی – حدفاصل شیخ بهایی و طالقانی – كوچه ۳۱

هتل سنتی اردیبهشت اصفهان-GGOTAijb9Y

هتل سنتی اردیبهشت اصفهان-FbXA5xWmRC

هتل سنتی اردیبهشت اصفهان-oSC7UxNPmN

هتل سنتی اردیبهشت اصفهان-RK1COjRzMB