ریپورتاژ آگهی
شهربازی سرزمین خورشید

شهربازی سرزمین خورشید

همانطور كه پیش تر هم توضیح دادیم مشهد علاوه بر زیارتی بودن سیاحتی نیز میباشد. از آنجایی كه مسافرت های زیارتی شاید جذابیت چندانی برای كودكان نداشته باشد
  • 1400/12/10
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد-انتهای بلوار خیام – بزرگراه قائم – میدان خیام.
تلفن : 66059000-021

همانطور كه پیش تر هم توضیح دادیم مشهد علاوه بر زیارتی بودن سیاحتی نیز میباشد. از آنجایی كه مسافرت های زیارتی شاید جذابیت چندانی برای كودكان نداشته باشد، بهتر است در برنامه ریزی برای سفر به فكر فرزندان خود نیز باشیم. شهربازی سرزمین خورشید مشهد یكی از مكان هایی است كه به شما مسافران عزیز تور مشهد این امكان را میدهد تا بتوانید با خیالی آسوده سفر كنید و خیالتان راحت باشد كه به كودكان شما نیز خوش خواهد گذشت. در این قسمت قصد داریم به توضیح بیشتری درباره این شهربازی بپردازیم تا شما را بیشتر با جزئیات آن آشنا نماییم.نزدیكی این شهربازی به بازار بین المللی یكی دیگر از مزیت های این مجموعه میباشد كه باعث میشود والدین عزیز بتوانند به راحتی و فارغ از هر گونه نگرانی به خرید و گشت و گذار بپردازند و خیالشان راحت باشد كه بچه ها در حال بازی هستند.

این مجتمع تفریحی در زمینی به مساحت حدودا ۱۷۰۰۰ مترمربع در مقابل بازار بین المللی كاوه اجرا شده است. توجه به امنیت، رفاه و امكان بازی و نشاط برای كودكان و بزرگسالان از شاخص های طراحی و اجرای این پروژه بوده است. شهربازی سرزمین خورشید با تعداد حدود ۲۰ دستگاه و وسیله ایمن برای بازی و تفریح و محیطی وسیع با امكاناتی از قیبل پاركینگ اختصاصی، سینمای تابستانی، پیست اتومبیلرانی و نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، فضای مناسبی برای تفریح و آموزش خانواده ها فراهم نموده است.
در انتهای بلوار خیام و در روبه روی مجتمع تجاری سپاد مجموعه تفریحی سرزمین خورشید به مساحت ۱۷۰۰۰ مترمربع ساخته شده كه حدود ۲۰ دستگاه وسیله ایمن برای بازی و تفریح گروه سنی كودك و بزرگسال موجود می باشد. از امكانات دیگر این مجموعه می توان به پاركینگ اختصاصی، سینمای تابستانی، پیست اتومبیلرانی اشاره نمود.

اگر به دنبال یك مجموعه تفریحی مناسب در مجاورت مراكز خرید منطقه سپاد هستید این مجموعه می تواند از بهترین انتخاب های پیش رو باشد.

آدرس: انتهای بلوار خیام – بزرگراه قائم – میدان خیام.

شهربازی سرزمین خورشید-lHtuFoNafu