ریپورتاژ آگهی
بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد

این مكان تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری كمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت ۱۶ هكتار به صورت محصور واقع شده و در سال ۱۳۷۸ش تاسیس گردیده است.
  • 1400/12/10
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد-شمال شرقی مشهد، حاشیه صد متری كمربندی
تلفن : 66059000-021

این مكان تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری كمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت ۱۶ هكتار به صورت محصور واقع شده و در سال ۱۳۷۸ش تاسیس گردیده است. از امكانات عمومی و رفاهی این بوستان می‌توان به زمین بازی برای كودكان، كتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبك و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، كاج و سرو و درختچه‌های تزیینی به طراوت آن افزوده است.

بوستان بسیج مشهد یكی از جاهای تفریحی مشهد است كه درشمال شرقی مشهد و در حاشیه صدمتری كمربندی فجر و در اراضی تلگرد واقع شده است .بوستان بسیج مشهد ۱۶۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و از امكانات مختلف از قبیل ساختمان های اداری و تأسیساتی و انبار و هم چنین مسجد ، بوفه اغذیه و قرائت خانه و آبخوری و زمین های بازی كودكان و سرویس های بهداشتی برخوردار است.
اگر به داخل بوستان بسیج مشهد بروید خواهید دید كه در فضای سبز آن انواع درختان از قبیل اقاقیا افرا ، چنار ، توت، اش ، گردو، زیتون ، سرو، كاج و گونه های درخچه ای یاس و رز ودیگر گیاهای زیتونی دیده میشوند و فضای بسیار زیبایی را ایجاد كرده اند. از امكانات عمومی و رفاهی بوستان بسیج مشهد می‌توان به زمین بازی برای كودكان، كتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبك و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، كاج و سرو و درختچه‌های تزیینی به طراوت آن افزوده است.

آدرس : شمال شرقی مشهد، حاشیه صد متری كمربندی

بوستان بسیج مشهد-ezRvQLIFxd

بوستان بسیج مشهد-OGU9VnvUJC

بوستان بسیج مشهد-NUNVwPHtbN