ریپورتاژ آگهی
پارك جنگلی طرق

پارك جنگلی طرق

پارك جنگلی طرق در حاشیه جنوب شرق مشهد، یكی از بزرگترین اماكن اسكان و ارائه خدمات گردشگری به شهروندان و زائران به حساب می‌آید.
  • 1400/12/10
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد-جاده شهید كلانتری ،حدفاصل شهرك سیدی و ابوذر
تلفن : 66059000-021

پارك جنگلی طرق در حاشیه جنوب شرق مشهد، یكی از بزرگترین اماكن اسكان و ارائه خدمات گردشگری به شهروندان و زائران به حساب می‌آید.این پارك وسیع در مدخل ورودی شهر از مسیر تهران قرار دارد و شهرداری برنامه هایی برای تكمیل امكانات این مركز تفریحی دردست دارد. پارك جنگلی طرق یا كمپ مسافرتی غدیر با فضایی در حدود صد و هشتاد هكتار و باظرفیت ۴۰۰۰ چادر و ۲۸۰ كلبه در حاشیه بزرگراه شهید كلانتری و جنوب میدان غدیر واقع شده است. قسمت اعظم كمپ مسافرتی غدیر كه پیشتر به نام كمپ طرق معروف بوده است، پوشیده از درختان اقاقیا، سپیدار، نارون، افرا و سرو و انواع دیگر بوده و با وجود آب روان در فضای پارك محیط دلپذیری را برای اسكان مسافران مشهد فراهم ساخته است. مسافرانی كه از مسیر تهران به سوی مشهد سفر می كنند در ورودی شهر به سهولت به پارك دسترسی دارند.
از طرفی باید توجه داشته باشید كه كمپ كمی از مركز شهر دور می باشد، امكاناتی از سوی شهرداری مشهد مانند: سكوهای برپایی چادر، چادرهای مسافرتی، كلبه های اسكان، محل پارك خودروها، سرویس بهداشتی، حمام، فروشگاه و زمین بازی برای كودكان فراهم شده است. وجود گونه های گیاهی جنگلی ودرختان متنوع جاذبه مطلوبی را برای گردشگران ایجاد نموده است. این مكان در سال ۱۳۷۷ با ایجاد یكصدهكتار جنگل دست كاشت از منابع طبیعی و ایجاد امكانات رفاهی_تفریحی به یكی از بزرگترین پارك های جنگلی تبدیل شده است.

آدرس :خراسان رضوی – مشهد جاده شهید كلانتری ،حدفاصل شهرك سیدی و ابوذر

پارك جنگلی طرق-hxvWbzCHby



پارك جنگلی طرق-bBJtnKF8Jx

پارك جنگلی طرق-foLGPjarXv