ریپورتاژ آگهی
در اصفهان چه چیز را از كجا بخریم؟

در اصفهان چه چیز را از كجا بخریم؟

اصفهان یكی از كلان‌شهرهای مهم ایران است و به همین دلیل بازارهای فراوانی را در دل خودش جا داده. اگر در سفرتان به اصفهان قصد دارید برای خرید وقت بگذارید،
  • 1400/12/10
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : مراكز خرید در اصفهان
تلفن : 66059000-021

اصفهان یكی از كلان‌شهرهای مهم ایران است و به همین دلیل بازارهای فراوانی را در دل خودش جا داده. اگر در سفرتان به اصفهان قصد دارید برای خرید وقت بگذارید، در اینجا معروف‌ترین مراكز خرید اصفهان و خیابان‌هایی را كه بورس كالاهایی مثل كفش و مانتو هستند را معرفی می كنیم :

مراكز خرید لباس مردانه:

مجتمع انقلاب و خیابان چهارباغ عباسی بهترین جاها برای خرید لباس مردانه هستند. علاوه‌بر چهارباغ عباسی، میدان شهدا و پاساژهایش هم برای خرید تیشرت مناسبند. قیمت‌ها تی‌شرت‌ها معمولا در این خیابان‌ها چندان گران نیست ولی در كل قیمت تی‌شرت بسته به فصل تغییر می‌كند. اگر قصد خرید پیراهن رسمی مردانه دارید پاساژ انقلاب گزینه خوبی است، در این پاساژ تنوع پیراهن‌های جعبه‌ای مردانه حسابی زیاد است، اما میانگین قیمت پیراهن‌ها هم در این مركز خرید به نسبت بالاست.

مراكز خرید مانتو:

اگر در اصفهان قصد خرید مانتو را دارید، دستتان حسابی باز است چون تقریبا در تمامی مراكز خرید این شهر دست‌كم دو مانتوفروشی وجود دارد، اما اگر از آن دسته افرادی هستید كه دلتان می‌خواهد گزینه‌های فراوانی داشته باشید، به خیابان نظر بروید. این خیابان بیشترین تعداد مانتوفروشی‌ها را دارد، اما باید بدانید معمولا قیمت مانتوها در خیابان نظر به نسبت باقی جاها بیشتر است،برای خرید مانتوهایی با قیمت مناسب‌تر خوب است به مغازه‌های خیابان چهارباغ عباسی، خیابان طالقانی و مجتمع تجاری سیتی‌سنتر سر بزنید. مجتمع تجاری سیتی‌سنتر را در ادامه با آدرس معرفی كرده‌ایم.

در اصفهان چه چیز را از كجا بخریم؟-fxDHyM4i7O

مراكز خرید كیف و كفش:

كیف و كفش‌ هم از آن كالاهایی هستند كه در تمامی مراكز خرید دست‌كم یكی‌دوتا مغازه پیدا‌ می‌شود كه بتوانید تهیه‌شان كنید، اما در اصفهان خیابان سپه بورس مغازه‌های كیف و كفش است. خیابان سپه درست روبه‌روی مجموعه تاریخی چهل‌ستون قرار دارد. گزینه دیگری كه برای خرید كیف‌ و كفش دارید مجتمع پارك است، این مجتمع كه در ادامه بیشتر معرفی‌اش كرده‌ایم در ابتدای خیابان سپه قرار دارد و طبقه زیرزمینش را به مغازه‌های كیف و كفش اختصاص داده است .

خرید سوغات اصفهان:

اصفهان شهری است كه نمی‌شود در برابر صنایع دستی و سوغاتش مقاومت كرد. برای خرید صنایع دستی اصفهان خیابان چهارباغ عباسی و مغازه‌های میدان نقش جهان انتخاب‌های خوبی هستند. با این حال در برخی از مراكز خرید مانند مركز خرید سیتی‌سنتر فروشگاه صنایع دستی وجود دارد.

در اصفهان چه چیز را از كجا بخریم؟-aKrIhiItsM

خرید موبایل:

بهترین مركز خرید برای تهیه موبایل در اصفهان بازار موبایل در خیابان فردوسی است. این بازار از سال ۹۱ افتتاح شده و انواع برند‌های گوشی‌های موبایل در آن پیدا می‌شود. نمایشگاه دائمی، غرفه‌های ثابت و خدمات پس از فروش از امكانات این مجتمع هستند.

معروف‌ترین مراكز خرید اصفهان:

مجتمع سیتی‌سنتر:

سیتی‌سنتر یا قلب شهر را می‌توانیم بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی-تجاری اصفهان بدانیم. این مجتمع تجاری دور از مركز شهر، در ابتدای جاده اصفهان به شیراز، در ۷ طبقه ساخته شده است. سیتی‌سنتر مانند دیگر فروشگاه‌های بزرگ، یك طبقه هایپرماركت، چند طبقه پاركینگ، فودكورت، سینما و سالن‌های ورزشی دارد. با رفتن به مركز خرید سیتی‌سنتر می‌توانید انواع پوشاك و وسایل مختلف و حتی صنایع دستی را تهیه كنید.

آدرس: اصفهان اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر

در اصفهان چه چیز را از كجا بخریم؟-Ycrh2KjEoh

مجتمع تجاری اوسان:

مجتمع تجاری اوسان یكی از شیك‌ترین مراكز خرید اصفهان است. در این مركز خرید برند‌های مختلف داخلی و خارجی شعبه دارند و انواع پوشاك و بدلیجات را می‌توانید از آنجا تهیه كنید، قیمت‌ها در این مركز خرید به نسبت بالاست و اگر به دنبال خرید ارزان هستید بهتر است گشت‌هایتان را در این پاساژ بزنید و بعد برای خرید‌ به مجتمع تجاری پارك كه در دوقدمی این مركز خرید قرار دارد، بروید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارك، مركز خرید اوسان

در اصفهان چه چیز را از كجا بخریم؟-OEb4XArcw6

مجتمع تجاری پارك:

مجتمع تجاری پارك حدود ۴۰ سال پیش در بلوار چهارباغ افتتاح شده است. این مركز خرید به خاطر اجناس و فضای بیرونی زیبایش یكی از محبوب‌ترین مراكز خرید اصفهان به حساب می‌آید. مجتمع تجاری پارك برای كسانی كه خانوادگی به خرید می‌روند مناسب است، چون در آن می‌توانند انواع اجناس را برای سن‌وسال‌های مختلف پیدا كنند. مجتمع تجاری پارك از مراكز خرید ارزان اصفهان به حساب می‌آید.

آدرس: اصفهان، بلوار چهارباغ بالا، بین خیابان سعادت‌آباد و كوچه جهان‌آرا


برخی از دیگر مراكز خرید اصفهان:

متجمع تجاری مارتین: اصفهان، چهارراه حكیم نظامی، ابتدای نظر شرقی ، كوچه كلیسای وانك

مركز خرید مهرسان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش مبارزان

مركز خرید جلفا: اصفهان، خیابان خاقانی، كوچه چهار سوقی‌ها

مركز خرید جشنواره: چهارراه حكیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، كوچه خورشید