ریپورتاژ آگهی
رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد

ایران توریسم آنلاین امروز شما را در یك ظهر پاییزی به یك رستوران ییلاقی زیبایی دارای امكانات كافی شاپ، كافه سنتی و هفت دیس هر كدام چهار
  • 1400/12/10
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : ایران، استان خراسان رضوی، مشهد.طرقبه، ۵۰۰ متر مانده به جاغرق، سمت چپ، مجموعه پذیرایی تشریفات-05134253832

ایران توریسم آنلاین امروز شما را در یك ظهر پاییزی به یك رستوران ییلاقی زیبایی دارای امكانات كافی شاپ، كافه سنتی و هفت دیس هر كدام چهار نوع غذا برای اولین بار در ایران برای هر نفر می برد. در صورتی كه از ۲۴ ساعت قبل رزرو كنید، رستوران تشریفات با دسته گل و متن خیر مقدم به استقبال شما خواهد آمد. همچنین با سرو آبمیوه در بدو ورود و سرو چای كه از سوی مدیریت اهدا می گردد پذیرایی می شوید.
یكی ازبهترین رستوران های مشهددر طرقبه، رستوران تشریفات است كه در نزدیكی جاغرق واقع شده است. واز نظر فضا سازی و طراحی محیط به عنوان یك جاذبه توریستی منحصر به فرد در شرق كشور معرفی شده است.فضای این رستوران كه از رستوران های خوب مشهد محسوب می شود، بسیار زیبا طراحی شده است، آلاچیق های با طراحی منحصر به فرد، محیط گرم و صمیمی، پرسنل حرفه ای و سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و گفتنی است كه شیشلیك این رستوران بسیار لذیذ و زبانزد است یكی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران این است كه شما می توانید هر فصلی به آنجا رفته و از فضای زیبای آن لذت ببرید.
منوی غذایی این رستوران شامل شیشلیك، جوجه، لقمه، برگ و …غذاهایدریاییهمچونمیگو،مرغابیوكبك می باشد.
از ویژگی های دیگر رستوران وجود پاركینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ ماشین می باشد. دیگر نگران امنیت ماشینتان نباشید، مخصوصا در منطقه طرقبه كه ترافیك زیاد است و جای پارك به سختی پیدا می شود.
با تیم سیری در ایران وارد محیط رستوران می شویم، دیزاین و طراحی خاص با فضای سبز كاملا رویایی و زیبا كه وصف كردنش را سخت می كند. این رستوران ۱۴ آلاچیق با معماری متفاوت دارد. لمكده و كافی شاپ و سالن های بسیار زیبای این رستوران به یادماندنی است. تخت های رستوران در فضای شیشه ای با پذیرایی ژاپنی و تختهایدرفضایبازمیاندرختانزیباوسرسبز، همچنین آبشارها و مناظر چشم نواز و دل انگیز روحتان را نوازش می دهد.
آدرس : مشهد.طرقبه ، ۵۰۰متر مانده به جاغرق ، سمت چپ ، مجموعه پذیرایی تشریفات
ساعت كاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
تلفن:۵۱۳۳۳۸۳۵۳۴

 

رستوران تشریفات مشهد-P8BM4M7Fn8



رستوران تشریفات مشهد-83nZaaPVTp

رستوران تشریفات مشهد-ZFBy9tgXnU

رستوران تشریفات مشهد-6qktfFPi3K

رستوران تشریفات مشهد-kqzehQ45Nc

رستوران تشریفات مشهد-z0C22QPrzG

رستوران تشریفات مشهد-dc32pfNeMr

رستوران تشریفات مشهد-VUdlcf4NOo

رستوران تشریفات مشهد-5PIAbyvjh9

رستوران تشریفات مشهد-ce0z12Tp7z