ریپورتاژ آگهی
شربتخانه روزگار اصفهان

شربتخانه روزگار اصفهان

میدان نقش جهان اصفهان جان می‌دهد برای پیاده‌روی، كالسكه سواری و گشت و گذار در دالان‌های بازار اصفهان و وقتی از همه اینها خسته شدی می‌توانی در همان میدان نقش جهان به شربت خانه روزگار سری بزنی
  • 1400/12/09
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : ایران، استان اصفهان، اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاك ۳۷-03132234357

میدان نقش جهان اصفهان جان می‌دهد برای پیاده‌روی، كالسكه سواری و گشت و گذار در دالان‌های بازار اصفهان و وقتی از همه اینها خسته شدی می‌توانی در همان میدان نقش جهان به شربت خانه روزگار سری بزنی. شربت خانه روزگار ، پشت مسجد شیخ لطف‌الله و در سرای دلنشین اسپادانا قرار گرفته. سرای اسپادانا، خود از جاهای دیدنی اصفهان است كه دور تا دورش مغازه‌های فرش فروشی، آنتیك فروشی و كافه است و در نزدیكی‌اش نیز بهترین هتلهای اصفهان مثل هتل آوین و هتل زنده رود قرار گرفته. سرای اسپادانا، سرای دنجی است و گوشواره‌‌ها و گردنبندهای قشنگی هم برای سوغات دارد.

رستوران معروف نقش جهان و قهوه خانه اسپادانا هم در همین سرا قرار گرفته و حوض وسط سرا، آن را خواستنی‌تر هم كرده است. شربت خانه روزگار هم در گوشه‌ای از این سراست كه آدم از نشستن در آن سیر نمی‌شود و هر وقت هم كه خسته شدی می‌توانی در سرا قدم بزنی و دوباره به روزگار برگردی. آنهایی كه به روزگار آمده‌اند جدا از شربت‌های آن بویژه شربت لیمو نعنا و بهارنارنج، از چای‌هایش تعریف می‌كنند. در اینجا، هنوز رسم چای دمی دادن به مشتری سفت و سخت پابرجاست و انواع و اقسام چای را می‌شود در آن خورد از چای زعفران گرفته تا چای دارچین و زنجبیل. جدا از آن روزگار، میان وعده‌های خوبی مثل كوكوسبزی و خوراك لوبیا هم دارد.

شربتخانه روزگار در میدان نقش جهان، پشت مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا است و از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باز است.

 

شربتخانه روزگار اصفهان-asfpqRUaIi

شربتخانه روزگار اصفهان-c9dP4iNFmc

شربتخانه روزگار اصفهان-dHSebqUDpp

شربتخانه روزگار اصفهان-u7WQ88bAo9

شربتخانه روزگار اصفهان-RCGdv8Pds3