ریپورتاژ آگهی
هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )

هتل بزرگ پارك حیات یكی از مجلل‌ترین و مدرن ‌ترین هتل‌های شهر مقدس مشهد است. این هتل كه جزءگروه هتل‌های‌هلیا است
  • 1400/12/09
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان خراسان رضوی, مشهد- در موقعیتی ویژه و در ابتدای ورودی مناطق ییلاقی دامنه های بینالود و با چشم‌اندازی بسیار زیبا ساخته شده است

هتل بزرگ پارك حیات یكی از مجلل‌ترین و مدرن ‌ترین هتل‌های شهر مقدس مشهد است. این هتل كه جزءگروه هتل‌های‌هلیا است، در موقعیتی ویژه و در ابتدای ورودی مناطق ییلاقی دامنه های بینالود و با چشم‌اندازی بسیار زیبا ساخته شده است.این هتل در مساحت ۳۱۰۰۰ متر مربع و ۲۵۰۰۰ متر زیر بنا در منطقه‌ای به دور از آلودگی هوا و ترافیك شهری قرار گرفته‌است. موقعیت خاص جغرفیایی هتل و دسترسی آن به مركز خرید ویلاژ توریست و مجموعه تفریحی-گردشگری چالیدره و مجموعه آبی سرزمین موج های خروشان و موجب شده اقامت در این هتل، آرامشی وصف‌نشدنی همراه با هیجان، شادی و نشاط و تنوع را برای زائران و گردشگران به ارمغان بیاورد.

هتل پارك حیات ۳۲۴ واحد اقامتی دارد كه شامل اتاق‌ها و سوئیت های مجلل و مدرن با سیستم‌های پیشرفتۀ كنترل دما، تهویۀ مطبوع هوا، تلویزیون LCD و اینترنت پرسرعت است.این هتل واحدهای اقامتی ویژه‌ای چون اتاق عروس، اتاق معلول، آپارتمان یك خوابۀ چهار تخته و اتــــاق‌های VIP دو تخته و ســـــه تخته طــراحی و راه اندازی كرده است.
هتل با مدرنترین امكانات و تجهیزات ممكن، مكانی مناسب برای برگزاری باشكوه‌ترین و مجلل ترین جشن‌ها، سمینارها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی است. رستوران‌های هتل با غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی و بین‌المللی پذیرای میهمانانی است كه در هتل اقامت دارند یا برای شركت در همایش‌ها، سمینارها و مهمانی‌های سازمانی و خانوادگی شركت كرده‌اند.مجموعۀ سلامت و تندرستی بسیار مجهز، لابی باشكوه و زیبا همراه با كافی‌شاپ، فروشگاه ها‌، گالری و فضای بازی و نگهداری كودكان از دیگر امكانات ویژۀ هتل پارك حیات است.
هتل بزرگ پارك حیات با شعار” تلاقی آرامش و حیات ” می‌كوشد با دارابودن زیرساخت‌های بروز جهانی و استانداردهای نوین در اجرای خدمات، در حوزۀ هتلداری و گردشگری تفریحی -زیارتی مسیری جدید را به دوست داران سفر ارائه نماید .

امكانات هتل: استقبال فرودگاهی، ترانسفر بازار و حرم، اینترنت رایگان، رستوران، كافی شاپ، پاركینگ، نماز خانه، لابی، سرویس فرنگی و ایرانی، ماهواره، سالن تمرینات ورزشی، یخچال، غرفه مواد غذایی و صندوق امانات.
تراس: همه اتاق ها دارد
فاصله تا حرم: باماشین ۴۰دقیقه
آدرس: انتهای بلوار وكیل آباد-جاده طرقبه-بعداز پمپ بنزین گلستان شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۲۲۰۰۹
مساحت زمین: ۳۱۰۰۰ متر مربع
زیربنای مفید: ۲۵۰۰۰ متر مربع
تعداد طبقات: ۴
تعداد اتاق : ۳۲۴
تعداد تخت: ۹۶۰
تلفن هتل طرقبه مشهد :۰۵۱۲۴۲۲۵۳۰۰۹

 

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-89dN8AWAX9



هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-eG06k6IAj8

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-La2VGihezT

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-xCixarqcfk

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-LRvNQvGN6q

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-IBeDW8QyjT

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-wC02H0lB3e

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-r65ILhTTgV

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-xgLsZevNHv

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-ys3FkQN67x

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-F6r1VcU45a

هتل بزرگ پارك حیات ( هتل طرقبه مشهد )-Ld5hRulflk