ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ

جورگ نام منطقه ای با مركزیت روستایی به نام جورگ است كه در ۷۵ كیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است. این روستا از جاده بیضا
  • 1400/12/08
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : ۷۵ كیلومتری شمال غربی شیراز- روستا جورگ

جورگ نام منطقه ای با مركزیت روستایی به نام جورگ است كه در ۷۵ كیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است. این روستا از جاده بیضا (جاده بهشت گمشده) و سپیدان دارای دسترسی است. این روستا در فاصله مناسبی از شهر شیراز واقع شده است. همچنین در كنار جاذبه های طبیعی شهرستان سپیدان مانند تنگ تیزاب، چشمه و برم شش پیر، تنگ گمبیل و تنگ دلخان واقع شده است. در اقامتگاه بوم گردی جورگ امكان اقامت در كلبه های كاهگلی روستایی، چادرهای اختصاصی و عمومی به شكل سیاه چادر و سفید چادر فراهم شده است. این امكانات علاوه بر اینكه تجربه ای جدید از زندگی روستایی و عشایری به مسافران می دهد، تمام امكانات و استانداردهای لازم برای یك سكونت دلپذیر را برای ایشان فراهم می كند. در این اقامتگاه وعده های غذایی در محل به صورت سنتی آماده و امكانات پذیرایی برای سه وعده با غذاهای سنتی برای مهمانان فراهم شده است.
برنامه های تفریحی متنوعی شامل اسب سواری، تیراندازی، پوشیدن لباس محلی و عكاسی، بازدید از طبیعت زیبای منطقه و افرود، برنامه های كوهنوردی و پیاده روی و بازدید از زندگی عشایری و روستایی برای مهمانان تدارك دیده شده است.

خدمات
طبخ غذا در محل به شیوه سنتی
امكانات پذیرایی در سه وعده
كافی شاپ
رستوران
فضای سبز
سرویس بهداشتی فرنگی

 

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-WtOj5R0Ew1

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-u53k1pjPPk

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-ya9zTCeala

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-dSByqlwc5M

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-ZyqPvMG6b9

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-3cOELMMnry

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-5h7TJwbrrs

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-sGn0L5EcyE

اقامتگاه بومگردی عشایری جورگ-BwSvcl78Om