ریپورتاژ آگهی
سرزمین موجهای آبی

سرزمین موجهای آبی

مجموعه فرهنگی ورزشی پارك آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، بزرگترین پارك آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امكانات در رده كاملترین پارك های آبی دنیا به شمار می آید
  • 1400/12/07
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : سرزمین موج های آبی مشهد در مشهد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳ واقع شده است.
تلفن : 66059000-021

بی شك فراهم آوردن مكانی ایمن و مفرح برای گذران اوقات فراغت از كار روزانه، نیازی است كه در جامعه امروز بیشتر به چشم می آید و آنچه این نیاز را قوت می بخشد كمبود مراكزی اینچنینی است و چه چیز بهتر از آن كه در پی احساس این نیاز مبرم جامعه در راه رفع آن و گسترش چنین محیط هایی بیشتر بكوشیم.

مجموعه فرهنگی ورزشی پارك آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، بزرگترین پارك آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امكانات در رده كاملترین پارك های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تك تك افراد جامعه بوده و بی گمان یكی از قطبهای تفریحی كشور به شمار می آید. بی مثال بودن این مجموعه باعث گشته تا به تجربه ای دلچسب و به یادماندنی برای زائرین و مجاورین بارگاه ملكوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) فراهم آورد كه همانا بزرگترین لوح افتخار ما محسوب می گردد.
این روزها شهر زیبای مشهد علاوه بر جنبه زیارتی برای مسافران جنبه سیاحتی نیز دارد و اگر ساكن این شهر باشید یا قصد سفر به مشهد را داشته باشید، نباید لذت یك روز هیجان انگیز در پارك های آبی این شهر از جمله اولین و قدیمی ترین آن، یعنی سرزمین موج های آبی مشهد را از دست بدهید!

مجموعه فرهنگی ورزشی پارك آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، با مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر اولین پارك آبی سرپوشیده ایران و مشهد و یكی از بزرگترین پارك های آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امكانات در رده كاملترین پارك های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تك تك افراد جامعه بوده و بی گمان یكی از قطبهای تفریحی كشور به شمار می آید.

به دلیل تنوع بالای سرسره‌های سرزمین موج های آبی مشهد، یكی از محبوب ترین مجموعه های آبی در مشهد نیز محسوب می شود. اگر دلتان سرسره های آهسته و لذت شنا و آبتنی بخواهد، یا عاشق سرعت باشید، اگر دلتان ارتفاع زیاد بخواهد تا جایی كه از ارتفاع سیصد متری سر بخورید، رودخانه خروشان دوست داشته باشید، جكوزی سرد و گرم، حمام تركی یا دلتان چاله فضایی بخواهد، سرزمین موج های آبی می‌تواند جوابگوی نیازهایتان باشد. فقط همینها هم نیست. سرزمین موجهای آبی مشهد در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و حالا به مجموعه ای تبدیل شده كه مثل یك شهر است. تجربه تیوب سواری روی موج ها، سقوط آزاد، سرسره تورنادو كه می‌توان به صورت گروهی بر آن سوار شد، آدرنالین خون هر آدمی را بالا می‌برد.

سرزمین موج های آبی مشهد در شهرك غرب مشهد (قاسم آباد) ساخته شده و از بزرگترین پارك‌های آبی خاورمیانه محسوب می‌شود، سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارك‌های آبی جهان است. همچنین مجموعه سرزمین موج‌های آبی موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است.

این مجموعه مختص بانوان و آقایان است و خانم ها می توانند روزهای زوج و آقایان در روزهای فرد از این پارك آبی جذاب و پرهیجان استفاده نمایند.

امكانات و سرسره های پارك آبی سرزمین موج های آبی مشهد در یك نگاه:

۱- سرسره‌های آهسته
۲- سرسره‌ پیچشی
۳- سرسره‌ موج
۴- سرسره‌ تاپسی توروی
۵- سرسره‌ تویستر
۶- چاله فضایی
۷- رودخانه آرام و خروشان
۸- منطقه بازی كودكان
۹- استخر بركه
۱۰- سونای خشك و بخار
۱۱- جكوزی سرد و گرم
۱۲- منطقه بازی كودكان
۱۳-رستوران و كافی‌شاپ
۱۴-فروشگاه لوازم ورزشی
۱۵- ماساژ و حمام تركی

نگاهی به هیجان انگیزترین سرسره های پارك آبی سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره جت موج

تجربه تیوب سواری بر روی چهار جت قوی وصف ناپذیر است، و این امكان در نسل جدید سرسره در سرزمین موجهای آبی و سرسره جت موج اكنون فراهم شده است. كشور سازنده : آلمان – شركت wiegand.maelzer – سال نصب : ۲۰۱۶ – طول سرسره ۳۰۰ متر – ارتفاع : ۱۴ متر دارای استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

 

سرزمین موجهای آبی-KlQOORmSmK

سرسره سقوط آزاد (freefall)

نسل جدید سرسره ها بنام فری فال با بدن فلزی و استیل، ساختار شكنی جدیدی را در پارك های آبی بوجود آورد و در استفاده كننده احساس لذت همراه با هیجان زاید الوصفی را بوجود آورد. مشخصات سرسره : ساخت كشور آلمان – شركت : Wiegand maelzer – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۶ – ارتفاع : ۱۴ متر – دارای استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

 

سرزمین موجهای آبی-ZAxr9jyC6Qسرسره سوپر لوپ (Super Loop)
هیجانی وصف ناپذیر را با استثنایی ترین سرسره روز دنیا تجربه كنید ، سرسره سوپر لوپ سرسره ای منحصر به فرد بوده كه با هیچ وسیله سرگرمی دیگری قابل مقایسه نیست . تجربه استفاده از این سرسره با قرارگیری در كابینی زیبا و وهم انگیز آغاز خواهد شد . مشخصات سرسره : ساخت كشور كانادا – شركت : Proslide Technology – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۳ – ارتفاع : ۱۴ متر – طول سرسره : ۱۴۰ متر – دارای استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

 

سرزمین موجهای آبی-5BDmoHqQvD

سرسره تورنادو (Tornado)

آنچه به عنوان حلقه گمشده همواره در پارك های آبی وجود داشته , تجربه سواری بر یك سرسره به صورت گروهی بوده , لذا تولید و ساخت سرسره تورنادو به عنوان شاهكار صنعت سرسره سازی در دنیا كه جایزه بهترین سرسره سال را نیز به خود اختصاص داده ، این خلا را پر كرده. مشخصات سرسره : ساخت كشور كانادا – شركت : Proslide Technology – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۳ – ارتفاع : ۱۴ متر – طول سرسره : ۱۳۰ متر – دارای استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایرانسرسره ترنادو

 



سرزمین موجهای آبی-OBgOREcRyj
آكواپلی
مجموعه بازی آكوآپلی مجموعه ای بی نظیر و مفرح است كه مطمئنا استفاده كنندگان از پارك های آبی به دنبال چنین جاذبه ای هستند. این مجموعه با دارا بودن بخش ها و بازی های گوناگون و متنوع برای سنین مختلف این امكان را فراهم آورده تا تمامی اعضا یك خانواده در كنار هم از لذت بازی های آبی برخوردار گردند. رنگها و تصاویر و مجسمه های به كار رفته در این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند كه در بدو ورود به پارك آبی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می كنند و ومطمئنا بیننده را ترغیب می كنند تا به عنوان اولین گزینه جهت استفاده به این مجموعه مراجعه كند. بهترین و جالب ترین بخش این مجموعه سطل بزرگ آبی است كه در بالاترین نقطه این مجموعه قرار گرفته و در فواصل زمانی معین تمامی حجم آب داخل آن بر روی افرادی كه در زیر آن قرار می گیرند تخلیه شده و حسی سرشار از شادی و شعف به استفاده كنندگان می دهد.
مشخصات:
كشور سازنده: كانادا
شركت: Whitewaterpark
سال ساخت و نصب : ۲۰۱۲
استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

 

سرزمین موجهای آبی-oeuohOlbHgحمام تركی سرزمین موج های آبی

سرزمین موجهای آبی-RdXwLb1bbD

آدرس و نحوه دسترسی به پارك آبی سرزمین موج های آبی مشهد:

سرزمین موج های آبی مشهد در مشهد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳ واقع شده است. فاصله ی تقریبی این مجموعه تا حرم مطهر امام رضا پانزده كیلومتر و در حدود چهل دقیقه است. همچنین برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج‌های آبی می‌توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارك ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه كرده و از آنجا به راحتی با سرویس‌های قاسم آباد به مجموعه برسید.

قوانین و مقررات پارك آبی سرزمین موج های آبی مشهد:

در صورت داشتن هر گونه اشیا قیمتی از جمله (تلفن همراه، دوربین، كیف پول و…. ) آنها را به قسمت امانات تحویل نمایند.
از به همراه آوردن تنقلات و خوراكی به داخل پارك خودداری فرمایید.
عكسبرداری و فیلمبرداری در داخل پارك ممنوع می باشد.
كلاه جهت افرادی كه دارای موی بلند میباشند الزامی است.
كودكان زیر ۴ سال پذیرش نمی شوند.
از ورود به همراه زیورآلات به مجموعه خودداری می شود.
فقط افراد ۱۵ سال به بالا می توانند از سونا استفاده نمایند.
افرادی كه دارای سابقه بیماری هستند، پذیرش نمی شوند
در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا زكام و یا وجود زخم، جوش، كورك، التهاب چشم ویا هر عفونت دیگر از مراجعه به پارك خودداری گردد.
استفاده از كلاه برای خانمها اجباری است.
استفاده كنندگان قبل از ورود به پارك، بخصوص كودكان نسبت به تخلیه مثانه خود اقدام نمایند.
خانمها در صورتیكه قصد استفاده از پارك را دارند بایستی از استعمال مواد آرایشی مثل كرم پودر و غیره خودداری نمایند.

 



سرزمین موجهای آبی-HkFCytnYGr

سرزمین موجهای آبی-pcBXfb1UpC