ریپورتاژ آگهی
هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

این هتل نوساز با تمامی امكانات خدماتی و رفاهی شیك و مدرن آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران است.
  • 1400/12/05
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد، هتلی شیك و مدرن كه در خیابان امام رضا (ع) واقع‌شده است

هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد، هتلی شیك و مدرن كه در خیابان امام رضا (ع) واقع‌شده است. این هتل نوساز با تمامی امكانات خدماتی و رفاهی شیك و مدرن آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران است. امكانات این هتل شامل: ۴ رستوران و باكیفیت‌ترین غذاها و رستوران گردان، كافی‌شاپ با فضایی زیبا و دل‌نشین و سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، لابی شیك و لوكس، خودپرداز، پاركینگ، تاكسی‌سرویس، استخر، سونا و جكوزی، سالن بدن‌سازی و اتاق ماساژ و … است.

دسترسی راحت هتل الماس ۲ مشهد به مراكز اداری و تجاری مثل زیست خاور، بازار رضا و … باعث محبوبیت این هتل نزد مسافران می‌شود.

دلایل انتخاب هتل الماس دو :
نوساز و امكانات هتل، نزدیكی به حرم، دسترسی به مراكز اداری و تجاری

هتل الماس ۲ مشهد در اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۵ با ۲۶ طبقه با هدف خدمت گذاری به زائران بارگاه ملكوتی امام رضا (ع)، فعالیت خود را آغاز كرد. ۲۱۷ باب اتاق و سوئیت این هتل با امكانات رفاهی كامل تجهیز شده اند كه برخی واحدها با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبك های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، هندی، تركی، رومی و عربی طراحی شده اند. هتل الماس ۲ در خیابان امام رضا (ع)، كه یكی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) می باشد، قرار گرفته كه موجب دسترسی آسان به مراكز خرید اطراف حرم مطهر می شود. هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد با بهره گیری از امكاناتی همچون سالن چند منظوره، رستوران گردان و امكانات ورزشی و تفریحی، آسایش و رضایت خاطر مهمانان را به همراه داشته است. شایان ذكر است هتل الماس دومین هتل از گروه هتل های الماس در شهر مقدس مشهد می باشد.

 

هتل الماس ۲ مشهد-SNEaaGQwSW

هتل الماس ۲ مشهد-sJPVReVgnV

هتل الماس ۲ مشهد-wdWFv9JKQA

هتل الماس ۲ مشهد-EPlnlo8QGq

هتل الماس ۲ مشهد-LNpQdX0nJq

هتل الماس ۲ مشهد-zdQqBnJk5q

هتل الماس ۲ مشهد-hdwoPh0QIq