ریپورتاژ آگهی
رستوران مدیترانه فشم

رستوران مدیترانه فشم

سیری در ایران به فشم می رود و در هوای بسیار تمیز فشم به سراغ رستورانی با فضایی دل نشین می رود. رستوران ساحلی مدیترانه با چشم انداز بی نظیر كوه و جنگل می باشد.
  • 1400/12/03
  • استان : تهران
  • شهر : فشم
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : كیلومتر ۳ جاده فشم، رستوران مدیترانه فشم

سیری در ایران به فشم می رود و در هوای بسیار تمیز فشم به سراغ رستورانی با فضایی دل نشین می رود. رستوران ساحلی مدیترانه با چشم انداز بی نظیر كوه و جنگل می باشد. همچنین دارای محوطه سرسبز و دلنشین این رستوران دارای كادری مجرب و حرفه ای ، در هوایی پاك، به دور از شلوغی تهران در محیطی زیبا از غذاهای ناب ایرانی لذت ببرید. رستوران مدیترانه فشم
با فضایی سنتی و زیبا به همراه آشپزخانه ای كه در دید مشتریان است به شما این امكان را می دهد كه براحتی پخت غذای خود را بینید، رستوران مدیترانه فشم مكانی فوق العاده برای باهم بودن و لذت بردن از اوقاتی خوش در كنار عزیزانتان است .رستوران مدیترانه فشم با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و استفاده از مواد با كیفیت و تازه آماده پذیرایی از شما عزیزان است .
با تیم سیری در ایران وارد فضای رستوران رفته ، رستوران مدیترانه فشم دارای تخت های ۳۵ تا ۴۰ نفره برای مهمانی های شما دوستان عزیز می باشد.فضایی سنتی در دل طبیعت تجربه ای جدید را برای شما به ارمقان می آورد.
منوی متنوع رستوران و بوی مطبوع غذا خبر از انواع غذاهای ایرانی با گوشت های تازه و مواد درجه یك را می دهد كه توسط آشپزانی حرفه ای تهیه می شود.
پیشنهاد سیری در ایران را گوش دهید و لذت خوردن غذایی ایرانی در آب و هوایی پاك را از دست ندهید
یكی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران تخت های گرمایش كف میباشد و سرمای زمستان را در رستوران مدیترانه به هیچ عنوان احساس نمیكنید.
آدرس:كیلومتر ۳ جاده فشم، رستوران مدیترانه فشم
تلفن: ۰۹۲۲۶۲۷۹۱۵۱

رستوران مدیترانه فشم-CheYP6xHrt

رستوران مدیترانه فشم-JHxNbqtm3s

رستوران مدیترانه فشم-geyIn5wXgb

رستوران مدیترانه فشم-1qQ30Z1VKI

رستوران مدیترانه فشم-gURocwgIk4

رستوران مدیترانه فشم-9o9F2fGpFO

رستوران مدیترانه فشم-3ufWrMHukC

رستوران مدیترانه فشم-9WW1dqxZpc

رستوران مدیترانه فشم-tgArVTlcYL

رستوران مدیترانه فشم-VYV99BjbFj