ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان

حلوان روستایی در نزدیكی طبس است كه به واسط كویر بكر و زیبایش از شهرت خاصی برخوردار است. در دل این روستای كویری اما اقامتگاه بوم گردی وجود دارد كه جذابیت حلوان را دوچندان نموده است
  • 1400/12/02
  • استان : خراسان جنوبي
  • شهر : طبس
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : خراسان جنوبی_طبس_روستای حلوان
تلفن : 66059000-021

حلوان روستایی در نزدیكی طبس است كه به واسط كویر بكر و زیبایش از شهرت خاصی برخوردار است. در دل این روستای كویری اما اقامتگاه بوم گردی وجود دارد كه جذابیت حلوان را دوچندان نموده است. حیاطی بزرگ با باغچه ای در وسط و بازی نوری كه در گوشه و كنار اقامتگاه وجود دارد فضایی دلپذیر را در دل كویر بوجود آورده بطویكه كمتر مسافری است كه از حلوان بگذرد و شب را در آنجا اقامت نكند. وجود امكانات مدرن از جمله كولر گازی و سرویس بهداشتی فرنگی در كنار میهمان نوازی كویری حلوان را از بهترین گزینه های اقامتی در طبس نموده است. پیشنهاد می كنیم اگر مسافر طبس شدید اقامت در حلوان را در برنامه سفر خود جای دهید.
اگر تصمیم به شب مانی در كویر حلوان گرفتید پیشنهاد ما به شما اقامت در اقامتگاه بوم گردی ستاره كویر حلوان است. جایی كه به مانند خانه های قدیمی حوضی در وسط دارد و اتاق ها در اطراف آن با پنجره های مشبك رو به حیاط باز شده اند. گلدان های رز و شمع دانی اطراف حوض، در كنار باغچه های گاه و بیگاه در حیاط فضا را برای دمی استراحت مهیا كرده است.
نورپردازی در جای جای این اقامتگاه حال و هوایی رویایی به فضا داده، طوری كه دلت می خواهد ساعت ها در گوشه ای از حیاط بنشینی و با خیالت خلوت كنی.
این اقامتگاه دارای ۶ اتاق با ابعاد متفاوت می باشد كه به صورت سنتی كف خواب ارائه می شوند و در مجموع ظرفیت ۵۵ نفر را دارا می باشد.
آدرس:خراسان جنوبی_طبس_روستای حلوان

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان-F91PQ6Aslt

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان-7l9CTCjpIH

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان-lul3t0eDNg

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان-H0hLGCV5lx

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان-WkJaHxvhkp

اقامتگاه بومگردی ستاره كویر حلوان-kQSb9i9h3V