ریپورتاژ آگهی
فست‌فود مرغابی زیبا تهران

فست‌فود مرغابی زیبا تهران

فست‌فود مرغابی زیبا تهران، در ردیف نام آشناترین و بهترین فست‌فودهای این شهر می باشد. جایی كه با وجود محیطی زیبا و دلنشین، غذاهایی عالی و باكیفیت و پرسنلی صمیمی و خوش‌برخورد، محبوبیت خاصی در میان مردم به ویژه جوانان دارد
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : تهران، خیابان مطهری، خیابان یوسفیان، پلاك ۹۹.

فست‌فود مرغابی زیبا تهران، در ردیف نام آشناترین و بهترین فست‌فودهای این شهر می باشد. جایی كه با وجود محیطی زیبا و دلنشین، غذاهایی عالی و باكیفیت و پرسنلی صمیمی و خوش‌برخورد، محبوبیت خاصی در میان مردم به ویژه جوانان دارد. پرسنلی كه تمام سعی خود را در جهت جلب رضایت مشتریان و دیدن لبخند بر چهره آن‌ها در هنگام خروج از فست‌فود مرغابی زیبا تهران می‌كنند. منوی این فست‌فود، با وجود انواع غذاهای مورد پسند و باب میل شما عزیزان انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار می‌دهد.
از جذابیت‌های منوی فست‌فود مرغابی زیبا تهران، نوشتن جداگانه غذاهای خانم‌ها و آقایان و قرار دادن دسته‌بندی وزنی برای هر كدام از آن‌هاست. بدین گونه، مهمانان می‌توانند مطابق كالری متناسب با وزنشان را سفارش دهند. علاوه بر این، ممكن است تعدادی اسامی عجیب و غریب مانند روبرتو باجو، كاچاتوره و موج مكزیكی نیز در منوی این فست‌فود نظر شما را به خود جلب كند. باید بدانید كه عمده شهرت فست‌فود مرغابی زیبا به خاطر سرو سوپ‌هایی بسیار خوشمزه و دلچسب مانند سوپ جو با میگو، گوجه‌فرنگی و سوپی همراه با مغز ران گوساله می‌باشد.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان یوسفیان، پلاك ۹۹.
شماره تماس: ۸۸۴۷۳۰۳۱-(۰۲۱)

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-djy6KR17lr

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-bNEDOiVGoc

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-felfMDmrBu

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-LqQMYYI5MK

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-vNeh9aBVdQ

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-iP3fwVpdfZ

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-59tp4M4Pnf

فست‌فود مرغابی زیبا تهران-7TJaxlCP7E