ریپورتاژ آگهی
كافه آلبالو تهران

كافه آلبالو تهران

كافه آلبالو تهران، یكی از محبوب‌ترین كافه‌ها در پایتخت بوده كه در خیابان ونك و حوالی اتوبان كردستان واقع شده است. كافه‌ای در دل پاساژی قدیمی و ساده به نام آینه كه با داشتن محیطی صمیمی و دنج طرفداران بسیاری در میان تهران‌نشینان دارد
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : تهران، خیابان ونك، نرسیده به اتوبان كردستان، برج آینه ونك، طبقه اول تجاری.

كافه آلبالو تهران، یكی از محبوب‌ترین كافه‌ها در پایتخت بوده كه در خیابان ونك و حوالی اتوبان كردستان واقع شده است. كافه‌ای در دل پاساژی قدیمی و ساده به نام آینه كه با داشتن محیطی صمیمی و دنج طرفداران بسیاری در میان تهران‌نشینان دارد. فضایی دلنشین و آرامش‌بخش همراه با میز و صندلی‌های زیبا و تابلوهای نشسته بر دل دیوار همه و همه نوید عصری دلپذیر را در كافه آلبالو تهران به شما می‌دهند.
خبر خوش این‌كه، امكان برگزاری تولدی باشكوه و به‌یادماندنی نیز در این كافه برای شما عزیزان وجود دارد. باید بگوییم كه سرویس تولد در آلبالو هزینه اضافی برای مهمانان نداشته و آن‌ها می‌تواند بنا به سلیقه خود فضا را بادكنك‌آرایی و تزیین نمایند. در حقیقت، اهالی كافه آلبالو همه چیز را به مشتری سپرده و بابت آن هیچ هزینه‌ای اضافی از وی دریافت نمی‌كنند.
از دلایل محبوبیت كافه آلبالو تهران، می‌توان به پرسنلی خون‌گرم و صمیمی و كیفیت بالای خوراكی‌های سرو شده در آن اشاره كرد. سیب‌زمینی بیكن مخصوص، پنینی بیكن گوشت و مرغ، پنینی سبزیحات در رده غذاهای طبخ شده در این كافه بوده كه با عطروطعمی عالی برای شما سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های گرمی همچون چای ماسالا، چای لاته، دمنوش انرژی، دمنوش آلرژی و دمنوش جوانی می‌توانند خستگی یك روز سخت كاری را از تنتان بیرون كنند. موهیتو توت‌فرنگی، لیموناد زنجبیل و خیار سنكنجبین كافه آلبالو تهران واقعاٌ ارزش امتحان كردن را دارند.
آدرس: تهران، خیابان ونك، نرسیده به اتوبان كردستان، برج آینه ونك، طبقه اول تجاری.
شماره تماس: ۸۸۷۸۴۰۶۷-(۰۲۱)

كافه آلبالو تهران-qe4reQI7UJ

كافه آلبالو تهران-OxUMVSuoYe

كافه آلبالو تهران-hAwqUwpbvg

كافه آلبالو تهران-YrGzzue6uV