ریپورتاژ آگهی
كافه بیشه تهران

كافه بیشه تهران

كافه بیشه تهران، در ردیف لوكس‌ترین و بهترین كافه‌های این شهر بوده كه هر روزه پذیرای تعداد زیادی از كافه‌گردان و كافه‌دوستان است.
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : بلوار مرزداران، جنب شیرینی ماه بانو، پلاك ۱۸۵.

كافه بیشه تهران، در ردیف لوكس‌ترین و بهترین كافه‌های این شهر بوده كه هر روزه پذیرای تعداد زیادی از كافه‌گردان و كافه‌دوستان است. كافه‌ای كه با وجود فضایی فوق‌العاده زیبا، دنج و صمیمی و پرسنلی گرم و صمیمی جایگاه ویژه‌ای در میان تهران‌نشینان دارد. كافه بیشه تهران، در بلوار مرزداران واقع شده و بهترین پذیرایی ها را از شما عزیزان به عمل می‌آورد.
منوی متنوع كافه بیشه تهران، شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت كرده و پاسخگوی سخت‌پسندترین سلایق می‌باشد. نوشیدنی‌های گرم، قهوه دمی، انواع میلك شیك و چای و دمنوش‌های خوش عطروطعم در رده خوراكی‌های موجود در منوی این كافه می‌باشند. هرگز طعم هات چاكلت، سالاد فیتنس، اسپاگتی بلونز و سالاد یونانی كافه بیشه را فراموش نخواهید كرد. اگر اهل صرف صبحانه در بیرون از منزل هستید، این كافه با سرو انواع صبحانه‌ها شامل خاگینه، صبحانه سنتی و انگلیسی و پن كیك در خدمت شما عزیزان است.
خبر خوش این‌كه، كافه بیشه تهران، با دارا بودن سالنی vip با ظرفیتی برابر با ۲۰ نفر آماده برگزاری خاطره‌انگیزترین جشن تولدها برای مهمانان می‌باشد. توجه كنید كه بسته به میزان هزینه پرداختی سطح تزیینات متفاوتی را در این سالن خواهید داشت.
آدرس: تهران، بلوار مرزداران، جنب شیرینی ماه بانو، پلاك ۱۸۵.
شماره تماس:۴۴۲۹۴۲۰۴ ،۴۴۲۳۱۳۷۲-(۰۲۱)

كافه بیشه تهران-Ml9OG6AYYm

كافه بیشه تهران-JxgFtmiN5e

كافه بیشه تهران-NGAcQkM7jf

كافه بیشه تهران-tf6haYo6Er

كافه بیشه تهران-CStER2rhGl

كافه بیشه تهران-rtaHJRMmSc

كافه بیشه تهران-5I0QMbNxlk

كافه بیشه تهران-3dkML8L9k9

كافه بیشه تهران-Ub3reqBfbF