ریپورتاژ آگهی
كافه نوآ تهران

كافه نوآ تهران

كافه نوآ تهران، در ردیف بهترین و لوكس‌ترین كافه‌های این شهر بوده كه در خیابان ولی‌عصر خودنمایی می‌كند. كافه‌ای در دل پردیس سینما گالری ملت كه طرفداران خاص خودش را در میان تهران‌نشینان دارد.
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : تهران، خیابان ولی عصر، بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه كردستان، پردیس سینما گالری ملت، همكف شرقی.-09124146274

كافه نوآ تهران، در ردیف بهترین و لوكس‌ترین كافه‌های این شهر بوده كه در خیابان ولی‌عصر خودنمایی می‌كند. كافه‌ای در دل پردیس سینما گالری ملت كه طرفداران خاص خودش را در میان تهران‌نشینان دارد. پس از دیدن فیلمی عالی می‌توانید سری هم به كافه نوآ زده و لحظاتی شاد را در كنار دوستان و خانواده سپری كنید. فضای كافه نوآ تهران، در عین سادگی بسیار شیك و زیبا بوده و حضور در آن آرامشی وصف‌نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.
منوی پروپیمان این كافه، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار داده و شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌كند. انواع آیس پك، نوشیدنی‌های گرم، كیك و دسر، گلاسه، آبمیوه‌های طبیعی، بستنی، سالاد و پیش‌غذا و كوكتل در كافه نوآ برای مهمانان سرو می‌شوند. سالاد سزار، اسنك مرغ، سالاد یونانی و بشقاب سبزیجات این كافه واقعاٌ ارزش امتحان كردن را دارند. با سفارش هر یك از دمنوش‌های خوش‌طعم و دلچسب كافه نوآ تهران، همچون چای سبز، دمنوش بابونه، چای ماسالا، دمنوش سیب و چای هل و دارچین خستگی یك روز سخت و پرمشغله را از تن به در كنید.
خبر خوش این‌كه، امكان برگزاری جشن تولدی به‌یادماندنی نیز در كافه نوآ تهران برای شما عزیزان وجود دارد. پرسنل خون‌گرم و صمیمی این كافه، تمام تلاش خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشن برای شما می‌كنند. پذیرایی با انواع نوشیدنی‌ها و فینگر فودهای بی‌نظیر در كنار كیك‌هایی خاص تنها گوشه‌ای از تداركات اهالی نوآ برای مراسم تولد مهمانان است.
آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه كردستان، پردیس سینما گالری ملت، همكف شرقی.
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۱۴۶۲۷۴

كافه نوآ تهران-lUe8HAdICE

كافه نوآ تهران-zjcwwAQfpO

كافه نوآ تهران-Ivs1A0hlnR

كافه نوآ تهران-0ab3kw8sch

كافه نوآ تهران-NAGxU2TbY5

كافه نوآ تهران-uYlZnwxJsb

كافه نوآ تهران-3b8bT48W0p

كافه نوآ تهران-JHa9z9WPlS