ریپورتاژ آگهی
رستوران اروندكنار تهران

رستوران اروندكنار تهران

رستوران اروندكنار تهران، یكی از بهترین و مشهورترین رستوران‌ها در این شهر بوده كه در خیابان ولیعصر واقع شده است. این رستوران، علی‌رغم ظاهر ساده‌اش بهترین غذاها را برای مشتریان سرو كرده و طرفداران پروپاقرص زیادی در میان كسبه و اهالی خیابان ولیعصر تهران دارد.
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، پلاك ۲۱۶۸.

رستوران اروندكنار تهران، یكی از بهترین و مشهورترین رستوران‌ها در این شهر بوده كه در خیابان ولیعصر واقع شده است. این رستوران، علی‌رغم ظاهر ساده‌اش بهترین غذاها را برای مشتریان سرو كرده و طرفداران پروپاقرص زیادی در میان كسبه و اهالی خیابان ولیعصر تهران دارد. باید بدانید كه رستوران اروندكنار تهران رستورانی قدیمی است كه عمده شهرتش را مرهون باقالی پلو با ماهیچه فوق‌العاده خوشمزه‌اش است. به جرأت می‌توان گفت كه نظیر باقالی پلو با ماهیچه این رستوران را در هیچ نقطه‌ای از تهران بزرگ پیدا نمی‌كنید. غذایی كه مردم حتی از دورترین نقاط تهران نیز برای خوردن آن به رستوران اروندكنار می‌آیند.
منوی این رستوران با انواع غذاهای اصیل ایرانی در خدمت مهمانان عزیز می‌باشد. غذاهایی همچون باقالی پلو با گردن، سبزی پلو با ماهی، حلیم بادمجان، سوپ روز، فیله كباب و باقالی پلو با ماهیچه كه با بهترین كیفیت در رستوران اروندكنار تهران سرو می‌شوند.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، پلاك ۲۱۶۸.
شماره تماس:۸۸۷۱۹۵۶۸ -(۰۲۱)

رستوران اروندكنار تهران-Q0fKzWoavE

رستوران اروندكنار تهران-DzI0cEVxHP

رستوران اروندكنار تهران-UFSFsYuAKs

رستوران اروندكنار تهران-zS07HRISeV

رستوران اروندكنار تهران-IIuLUDLuoO

رستوران اروندكنار تهران-EEkhhF2noV

رستوران اروندكنار تهران-eVLXW7cX0C

رستوران اروندكنار تهران-8xRfnwJBBq

رستوران اروندكنار تهران-nAWIxjpeZh

رستوران اروندكنار تهران-BqbW8deUvC