ریپورتاژ آگهی
سالن غذاخوری دهباشیان تهران

سالن غذاخوری دهباشیان تهران

سالن غذاخوری دهباشیان تهران، در ردیف بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت بوده كه در خیابان سهروردی جنوبی قرار دارد. غذاخوری كه با ارائه خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی جای خود را در میان مردم باز كرده است
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : تهران، خیابان سهروردی جنوبی، نرسیده به خیابان مطهری، پلاك ۲۳۷.

سالن غذاخوری دهباشیان تهران، در ردیف بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت بوده كه در خیابان سهروردی جنوبی قرار دارد. غذاخوری كه با ارائه خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی جای خود را در میان مردم باز كرده است. باید بدانید كه سالن غذاخوری دهباشیان تهران ظاهری بسیار ساده و قدیمی دارد. اما با وجود پرسنلی زحمت‌كش و خوش‌برخورد و ارائه غذاهایی با بالاترین كیفیت این موضوع چندان به چشم نمی‌آید. فضای این غذاخوری چندان بزرگ نبوده و بیشتر به عنوان مكانی خانوادگی در میان مردم شناخته شده است. باید بگوییم كه آخر هفته‌ها یعنی روزهای پنج‌شنبه و جمعه سالن غذاخوری دهباشیان تهران بسیار شلوغ بوده و به قول معروف جای سوزن انداختن هم نیست.
غذاهای سرو شده در دهباشیان‌، بسیار متنوع بوده و به عبارتی پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد. در میان پیش‌غذاهای موجود در منوی این غذاخوری می‌توان به بورانی بادمجان، ماست موسیر، ماست خیار، زیتون پرورده، سوپ گشنیز و سوپ جو اشاره كرد. همچنین، نوشیدنی‌هایی همچون دوغ، دلستر، آب‌معدنی و نوشابه را نیز می‌توانید در كنار غذایتان میل نمایید. آلبالو پلو با مرغ، چلو خورشت قیمه، چلو گوشت و شیرین پلو با مرغ غذاخوری دهباشیان واقعاٌ ارزش امتحان كردن را دارند. اما باقالی پلو با ماهیچه این رستوران واقعاٌ چیزی دیگری است و مشتریان بسیاری را شیفته خود كرده است. به‌طوری‌كه، حتی از مناطق دوردست تهران نیز برای صرف این غذای خوشمزه به دهباشیان می‌آیند.
آدرس: تهران، خیابان سهروردی جنوبی، نرسیده به خیابان مطهری، پلاك ۲۳۷.
شماره تماس: ۸۸۴۰۲۷۰۸-(۰۲۱)

سالن غذاخوری دهباشیان تهران-hD9Hl3g9SG

سالن غذاخوری دهباشیان تهران-QUf2SB6FX0

سالن غذاخوری دهباشیان تهران-MnxeNJDc0c

سالن غذاخوری دهباشیان تهران-yiTxbQcC9j

سالن غذاخوری دهباشیان تهران-a7mHtOXVVV

سالن غذاخوری دهباشیان تهران-UJfXN3CFYU