ریپورتاژ آگهی
هتل آپارتمان آسا تهران

هتل آپارتمان آسا تهران

هتل آپارتمان سه ستاره آسا زیر مجموعه گروه هتل های ملل تهران است و در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. این هتل شیك در یكی از بهترین مناطق شمال تهران واقع شده است.
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : هتل ها
آدرس : زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره ۹

هتل آپارتمان سه ستاره آسا زیر مجموعه گروه هتل های ملل تهران است و در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. این هتل شیك در یكی از بهترین مناطق شمال تهران واقع شده است. محیطی لوكس و مجلل با آپارتمان های مجهز به كلیه امكانات رفاهی و اقامتی در این هتل موجود است. از نقاط مثبت این هتل داشتن سالن ورزشی و استخر و سونا و جكوزی مجهز است، همچنین از لحاظ منطقه قرارگیری آن در نزدیكی نمایشگاه بین المللی مناسب برای اقامت كاری است، همچنین تله كابین توچال تنها چند خیابان با آن فاصله دارد كه مكان مناسبی برای پیاده روی شبانه و یا كوهنوردی است.گفتنی است كه اكثر مهمانان این هتل برای سفرهای كاری خود در آن اقامت دارند. در ادامه برای اطلاع از امكانات این هتل سه ستاره بی نظیر با سیری در ایران همراه باشید.
امكانات
هتل آپارتمان آسا از افراد كمتر از هشت سال هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید. لطفا به این موضوع در انتخاب سرویس اضافه دقت نمایید.
امكانات هتل
كافی شاپ ، لابی ، رستوران ، خدمات خانه داری ، سالن ورزشی ، خشك شویی ، آسانسور ، استخر ، سونا ، جكوزی
امكانات اتاق
تلفن ، اینترنت در اتاق ، تلوزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام ، DVD پلیر ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سرویس بهداشتی فرنگی ، آشپزخانه ، چای ساز ، ماهواره ، صندوق امانات
اینترنت
بله – به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.
سایر توضیحات
درخواست رزرو تنها در صورتی قطعی می باشد كه تاییدیه رسمی (Confirmation) برای درخواست كننده ارسال گردد. تاییدیه رزرو از طریق فكس و یا ایمیل ارسال می شود و ارسال آن از طریق پیامك اطلاع داده می شود. برای قطعی شدن رزرو و دریافت تاییدیه باید تمامی مبلغ رزرو قبل از ورود مسافر، شارژ گردد. قبل از ورود مسافر به هتل برای انجام اموری مانند دریافت تاییدیه، كنسل نمودن رزرو، تمدید رزرو، تغییر رزرو، تعویض اتاق و جابجایی فرد، می توانید با همكاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن ۶۶۱۹۸۵۴۳-۰۲۱ و یا ایمیل info@ariabooking.ir تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید. لازم به توضیح می باشد در هنگام ورود به هتل میهمانی كه اتاق به نام ایشان رزرو شده باید شناسنامه و كارت ملی خود یا پاسپورت با تاریخ معتبر را برای دریافت اتاق به مسئول پذیرش تحویل دهد. برای میهمانانی كه به همراه خانواده سفر می نمایند، ارائه شناسنامه همراهان و احراز محرمیت برای دریافت اتاق در هتل ضروری میباشد. در صورت محرم نبودن همراهان رزرواسیون آریا هیچ مسئولیتی در قبال تحویل نشدن اتاق به میهمان نخواهد داشت. توجه نمایید در صورت ارائه هرگونه اطلاعات نادرست عواقب ناشی از آن بر عهده میهمان می باشد. در خصوص درخواست لغو رزرو (كنسلی) تنها در صورتی كه ۱۴ روز قبل از ورود مسافر ارسال گردند تمامی مبلغ به حساب درخواست كننده بازگردانده خواهد شد و در صورتی كه كمتر از ۱۴ روز مانده به ورود مسافر ارسال گردند متناسب با قوانین داخلی هتل اقدام خواهد شد. رزرواسیون آریا برای لغو (كنسل) نمودن رزرو هیچ سهمی را تحت عنوان كارمزد، عوارض و غیره از مسافرین محترم دریافت نمی نماید.

فاصله هتل تا اماكن مهم

• فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران : ۱۳ دقیقه با ماشین
• فاصله تا برج میلاد تهران : ۱۴ دقیقه با ماشین
• فاصله تا مصلی تهران : ۱۶ دقیقه با ماشین
• فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران : ۱۶ دقیقه با ماشین
• فاصله تا میدان ولی عصر تهران : ۲۰ دقیقه با ماشین
• فاصله تا میدان انقلاب تهران : ۲۱ دقیقه با ماشین
• فاصله تا ترمینال مسافربری غرب تهران : ۲۲دقیقه با ماشین

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره ۹
شماره تلفن: ۲۲۱۷۳۵۸۵

هتل آپارتمان آسا تهران-RYcxd867Xx

 

هتل آپارتمان آسا تهران-WG7ptYIG5z

هتل آپارتمان آسا تهران-s8M4uESeP7

هتل آپارتمان آسا تهران-FnV3ER80qV

هتل آپارتمان آسا تهران-GeZt1wyPjt

هتل آپارتمان آسا تهران-Kq2NhYdsVY

هتل آپارتمان آسا تهران-39WsSaek5Q

هتل آپارتمان آسا تهران-eJuvBfE4Q5

هتل آپارتمان آسا تهران-8KwvFkQIgt