ریپورتاژ آگهی
پانسیون رز تهران

پانسیون رز تهران

یكی از شیكترین پانسیون های تهران كه در خیابان مفتح جنوبی واقع شده پانسیون رز می باشد كه توانسته است با فراهم نمودن محیطی تمیز با امكانات رفاهی كامل و پرسنل مجرب، به یكی از بهترین اقامتگاه های تهران برای اقامت كوتاه مدت و بلند مدت تبدیل شود
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : هتل ها
آدرس : در خیابان مفتح جنوبی

یكی از شیكترین پانسیون های تهران كه در خیابان مفتح جنوبی واقع شده پانسیون رز می باشد كه توانسته است با فراهم نمودن محیطی تمیز با امكانات رفاهی كامل و پرسنل مجرب، به یكی از بهترین اقامتگاه های تهران برای اقامت كوتاه مدت و بلند مدت تبدیل شود. هتل آپارتمان لوكس رز واقع در خیابان مفتح در مركزیت تجاری، اجتماعی و فرهنگی تهران آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد.

این مجموعه اقامتی با با دارا بودن ۱۶ سوئیت آپارتمان كاملاً مجهز دو خوابه، پاركینگ و پرسنل كاملاً مجرب آماده خدمت رسانی به مهیمانان خود است.

فاصله تا مركز شهر: ۵ دقیقه

فاصله تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه

آدرس هتل: تهران – خیابان مفتح جنوبی – نرسیده به خیابان انقلاب – بن بست واحدی – پلاك ۱۰

خدمات هتل: پانسیون رز با طیف گسترده ای از امكانات رفاهی در خدمت میهمانان ارجمند می باشد كه از جمله این امكانات می توان به فضای پاركینگ ،آسانسور ، اینترنت بی سیم ، تلفن ، حمام بزرگ ، یخچال و فریزر ، چای ساز و قهوه ساز ، جعبه كمك های اولیه ، تهویه مطبوع ، روزنامه های محلی و بین المللی و سرویس های ۲۴ ساعته اتاق اشاره كرد.

اقامت در این مجموعه شامل صبحانه بوفه، اینترنت پر سرعت وایرلس، پاركینگ تاكسی سرویس شبانه روزی ، مینی بار، لاندری، ماهواره ، آشپزخانه مجزا با تمام امكانات آشپزی میباشد.

پانسیون رز تهران-SVdH1c4P7w

پانسیون رز تهران-aaUd2B36J8

پانسیون رز تهران-1VomP4AxYk

پانسیون رز تهران-UgD3ErKxx9

پانسیون رز تهران-5GfrrQVFAP

پانسیون رز تهران-JA0F0qf2QV

پانسیون رز تهران-4pTyeFltr1

پانسیون رز تهران-dcsbNuLA8x