ریپورتاژ آگهی
كافه گیو تهران

كافه گیو تهران

كافه گیو تهران، در ردیف بهترین و محبوب‌ترین كافه‌های تهران بزرگ می‌باشد. كافه‌ای قدیمی در دل خیابان مشهور فلسطین كه به خاطر قرار گرفتن در روبروی دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران، پاتوق بسیاری از دانشجویان است.
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : در دل خیابان مشهور فلسطین

كافه گیو تهران، در ردیف بهترین و محبوب‌ترین كافه‌های تهران بزرگ می‌باشد. كافه‌ای قدیمی در دل خیابان مشهور فلسطین كه به خاطر قرار گرفتن در روبروی دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران، پاتوق بسیاری از دانشجویان است. باید بگوییم كه این مكان با دو سالن اصلی و فضای بیرون در خدمت هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد. فضای داخلی كافه گیو تهران، با وجود میز و صندلی قهوه‌ای رنگ با فاصله از یكدیگر چیده شده و سالنی بزرگ محیط مناسبی را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شما عزیزان فراهم می‌كند. همچنین، در صورت تمایل می‌توانید در فضای بیرونی این كافه سفارشتان را نوش‌جان كرده و از زیبایی‌های محیط بهره مند شوید.
منوی كافه گیو تهران، با وجود انواع غذاها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و سالاد انتخاب های گسترده‌ای را پیش روی شما عزیزان قرار می‌دهد. چیپس و پنیركیو، تست ژامبون، برگر كیو و كول كاپ پوتیتو جزء غذاهای خوشمزه و پرطرفدار این كافه هستند. نوشیدنی‌های گرم و سردی همچون موكا، وایت چاكلت، آیریش كافی، كاپوچینو، لاته ماكیاتو، موهیتو، برف آبی، ملوان زبل، هاوایی دریم نیز در كافه گیو تهران انتظار شما عزیزان را می‌كشند. علاقمندان به صرف صبحانه در بیرون از منزل نیز می‌توانند از طعم دو نوع صبحانه تهیه شده در این كافه یعنی بشقاب گرم و تست فرانسوی نهایت لذت را ببرند.
آدرس: تهران، خیابان فلسطین، پایین تر از میدان فلسطین، روبروی دانشگاه هنر و معماری، كوچه نایبی، شماره ۳.
شماره تماس: ۶۶۹۷۸۴۸۷-(۰۲۱)

كافه گیو تهران-2Iz0G1WcMB



كافه گیو تهران-tDAcK6S9lr

كافه گیو تهران-AYqoFSe6CP

كافه گیو تهران-4yk3McwLk1

كافه گیو تهران-jgyUbBnkHo

كافه گیو تهران-vFS6YnNKC9