ریپورتاژ آگهی
باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی

اگر همیشه عاشق موتورسواری در پیست بودید و یا دوست داشتید با سرعت و هیجان خیلی زیاد یه جاده ناهموار و پر از پستی و بلندی را طی كنید، اگر دوست دارید با سرعت هر چه تمام اما در كمال امنیت از یك شیب تند بالا و پایین برید،
  • 1400/11/29
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : استان تهران, تهران-ضلع شمالی اتوبان بابایی، خروجی شهرك امید
تلفن : 66059000-021

اگر همیشه عاشق موتورسواری در پیست بودید و یا دوست داشتید با سرعت و هیجان خیلی زیاد یه جاده ناهموار و پر از پستی و بلندی را طی كنید، اگر دوست دارید با سرعت هر چه تمام اما در كمال امنیت از یك شیب تند بالا و پایین برید، اگر عاشق ماشین سواری و یا استفاده از ورزش‌های پر هیجان در روزهای برفی و بارانی هستید و از همه مهمتر اگر دوست دارید یك روز خوش و پر خنده را در كنار تمام اعضای خانوادتان تجربه كنید، بدون تعلل سوار موتور سیكلت چهار چرخ ATV بشید. به محض تجربه سواری با موتورهای ATV به این نتیجه می‌رسید كه تمام تفریحات پرهیجان و لذت‌بخشی كه تا الان تجربه كردید یك طرف قرار می‌گیرند و لذت سواری با این ماشین چهارچرخ جسور طرف دیگر.
شما فرصت دارید كه ظرف مدت ۱۵ دقیقه سواری با این موتور حتی از دیوار راست هم بالا بروید، بالا و پایین شدن در شیب‌های تند و جاده‌های گل‌آلود و پر از دست‌انداز و چاله كه كاری ندارد. نگران سقوط و چپ شدن این موتور كوچك پر هیجان هم نباشید چون قابلیت چهارچرخ بودن این موتور باعث پایداری آن در همه سطوح شده و امكان بروز حادثه را به شدت كاهش می‌دهد.
پس این ورزش مهیج قابل استفاده در تمام فصول سال را حتما تجربه كنید به‌خصوص اگر یك روز بارانی پر از گل و لای در پیش بود!

آدرس :ضلع شمالی اتوبان بابایی، خروجی شهرك امید

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی-7NGkKY0Ufy

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی-GT39yrzBu4

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی-iDYhMKDnCq

باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی-fRzf8xcNrU